ضرورت مقابله جدی با تصرف غیرقانونی املاک شهرداری

در دیدار شهردار منطقه چهار با دادستان کرمان تاکید شد:

ضرورت مقابله جدی با تصرف غیرقانونی املاک شهرداری

شهردار منطقه چهار شهر کرمان با اشاره به دیدار با دادستان مرکز استان گفت: در این دیدار بر ضرورت مقابله جدی با تصرفات غیرقانونی املاک شهرداری تاکید شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محمدعلی بهرامی در حاشیه دیدار با دادخدا سالاری، دادستان کرمان که به‌مناسبت روز قوه قضائیه و گرامی‌داشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) انجام شد، گفت: یکی از مشکلات شهرداری به‌ویژه در منطقه چهار شهری، تصرفات غیرقانونی املاک و اراضی شهرداری است که برای مقابله با این معضل نیازمند همکاری و تعامل با دادستانی هستیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که با کمک دادستانی باید انجام شود، اقدامات لازم جهت رفع خطر از ساختمان‌ها و دیواره‌های خطرساز به‌ویژه با توجه به لرزه‌خیز بودن شهر کرمان است.

شهردار منطقه چهار کرمان، ضمن تشکر از همکاری همیشگی دادستانی کرمان با شهرداری در موارد یادشده، به قول مساعد دادستان کرمان برای افزایش همکاری با شهرداری منطقه چهار اشاره کرد و یادآور شد: در این دیدار از دادستان محترم دعوت کردیم در بازدید مشترکی از حاشیه شهر به بررسی مسایل مربوط به تصرفات غیرقانونی بپرداریم تا درجهت رفع سریع‌تر آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات