لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت ها باشد

لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت ها باشد

لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت ها باشد

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از سنجشهای کار آمدی نظام اداری میزان رضایت مندی شهروندان است، گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت های کارکنان باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، محسن احمدی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان مدیریت شهری، افزود: مجموعه مدیریت شهری شاهرود باید با پشتکار، تعامل و همکاری، توانایی های خود را در راستای رشد و توسعه شهر بکار گرفته و با اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی صادقانه به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع در راستای اخلاق مداری و اخلاق اداری مطلوب یک امر ضروری است، ابراز داشت: اخلاق اداری مطلوب زمانی حاصل خواهد شد که کارکنان اداری خود را خدمتگذار و وکیل مردم بدانند.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع ، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک تک نیروهای شهرداری نسبت به شهروندان و مراجعین است که باید این امر در مدیریت شهری شاهرود نهادینه شود، اظهار داشت: شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمت و اطلاع رسانی و راهنمایی ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات، نظارت بر حسن رفتار و کارکرد کارکنان، تدوین و اعمال آموزش، تشویق و تنبیه کارکنان، انجام نظر سنجی از شهروندان در ارتباط با نحوه دریافت خدمات و اصلاح روش ها بر اساس نتایج که با برنامه ریزی در دستور کارقرار گیرد از اولویت های شهرداری شاهرود است.

احمدی با بیان اینکه کرامت انسانی و احترام به موجودیت انسان اولین عامل الزام آور مشتری مداری است، عنوان داشت: مسئولان مدیریت شهری به منظور ایجاد ساز و کار های لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعین و نهادینه شدن این موضوع اقدامات لازم را در اولویت قرار دهند.

شهردار شاهرود در پایان ضمن این مطلب که نظم و انضباط اداری بالاترین رکن هر اداره است، اعلام داشت: تلاش ما این است که در شان و منزلت همکاران قدم برداریم و در محیطی با آرامش و روحیه باز بتوانیم به مردم ارائه خدمت کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات