آخرين وضعيت تامين برق مناطق زلزله زده هرمزگان / نصب ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، دكتر مسعود صادقي اظهارداشت: با تلاش هاي صورت گرفته ، ايمن سازي شبكه برق كليه ساختمان هاي آسيب ديده به منظور اطمينان از عدم برق گرفتگي مردم در مناطق زلزله زده هرمزگان انجام شده است.

صادقي ادامه داد: تاكنون روشنايي خيابان ها و كوچه ها متصل شده و شبكه برق فشار متوسط و فشار صعيف در خوش سايه برقرار شده است.

وي ياداور شد: همچنين شبكه ها و پايه هاي سقوط كرده برق نيز در حال اصلاح است كه پيش بيني مي شود اين مشكل هم تا پايان امروز رفع شود.

صادقي در خصوص تامين روشنايي و سيستم سرمايشي موقت براي چادرهاي زلزله زدگان نيز گفت: عمليات برقرساني به چادرهاي زلزله زدگان در حال انجام است و چادر ها به طور موقت مجهز به روشنايي و كولر خواهند شد.

مديركل نظارت برمهندسي و راهبري شبكه برق اظهارداشت: عمليات اصلي در محور مزارع پرورش ميگو نيز در حال انجام است و بخش زيادي از مشكلات در اين مسير نيز رفع شده و با توجه به نياز به چاله كني و نصب تيرهاي جديد برق در برخي از مناطق اين مسير، تلاش براي رفع اشكالات براي حدود 3 مگاوات باقي مانده از 15 مگاوات با سرعت در حال انجام است.

برپايه اين گزارش، بامداد روز گذشته (شنبه 11تيرماه)  زمين لرزه اي به بزرگي 6.1 ريشتر منطقه اي به نام سايه خوش حدفاصل بندرخمير و بندر لنگه را لرزاند و باعث تخريب خانه ها در مناطق روستايي شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات