دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده معظم دو شهید والامقام

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم شاهد اداره بهتر شهر خواهیم بود، ادامه داد: همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است.
هوشیار افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

در پایان، شهردار تبریز با اهدای لوح هایی جداگانه از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام یعقوب قاسمی بهروز و حاج رسول وحید تقی‌نیا قدردانی کرد.
شهید سید یعقوب قاسمی بهروز متولد ۱۳ آذر ۱۳۴۴ در تبریز، روز ۲۱ فروردین ۶۷ در عملیات بیت‌المقدس در پنجوین به درجه رفیع شهادت رسید و شهید حاج رسول وحید تقی‌نیا متولد ۱۲ دی ۱۳۱۸ در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۶۰ به دست منافقین کوردل به فیض شهادت نائل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات