تعیین تکلیف پرونده‌های شهرک شهید مدنی

تعیین تکلیف پرونده‌های شهرک شهید مدنی

به گزارش شهریار، هفتمین جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ۷ تبریز با حضور شهردار و معاونان و مدیران منطقه برگزار شد و طی آن ۲۵ بند از مصوبات جلسه پیشین بررسی و نتایج آن بازبینی و دستورات لازم از سوی شهردار منطقه به مدیران اعلام شد.

شهردار منطقه ۷ در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات سد معبر در منطقه و مصوبات مقرر شده در این راستا، گفت: پلمپ واحدهای متخلف کارگاهی از مجرای ماده صد ضروری است مورد پیگیری قرار گرفته و با تشکیل پرونده، عوارض و جریمه‌های آنها مشخص و تعیین تکلیف شود.

محمد رشتبری همچنین بر شناسایی سودجویان و متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید و اظهار کرد: موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز با توجه به اینکه بدون اصول و فنون مهندسی ساخته می‌شوند، اغلب حادثه‌ساز بوده و تبعات جانی و مالی به همراه دارند.

وی در ادامه افزود: افزون بر این‌ها، ساخت و سازهای غیر مجاز جلوه بصری شهری را مخدوش کرده و آلودگی بصری نیز به همراه می‌آورد که این مهم تنها به این مشکلات محدود نبوده و تبعات فرهنگی اجتماعی همچون دلسردی از قانون و قانون‌گریزی را نیز به همراه خواهد داشت.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود بر چابک‌سازی سیستم اداری شهرداری منطقه و بهره‌مندی حداکثری از توان نیروی انسانی در منطقه تاکید و اظهار کرد: ساماندهی نیروهای انسانی، یکی از عوامل اساسی در افزایش راندمان و بهبود و پیشرفت منطقه خواهد شد.

در ادامه جلسه، مدیران واحدها گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته بر اساس مصوبات مشخص شده جلسه پیشین ارائه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات