انجام ۵۶ درصد از جابهجایی مسافران بین شهری توسط ناوگان اتوبوسی/ استرداد وجه در صورت تاخیر بیش از یک ساعت در حرکت اتوبوسهای مسافری
معاون حمل و نقل سازمان عنوان کرد: در مبدا سفر، کنترلهای لازم انجام میشود و با اجرای این طرح، استانهای مقصد نیز شکایتهای مردمی از جمله تاخیر در حین مسیر و محل پیاده شدن مسافران که خارج از استانداردهای تعریف شده است را رسیدگی و به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مبدا منعکس میکنند. ، معاون حمل و نقل این سازمان خاطرنشان کرد: درصورتی که مسافران امکان خرید بلیط اینترنتی را ندارند، با مراجعه به پایانههای مسافربری بلیط مورد نیاز خود را از شرکتهای معتبر تهیه کنند تا در صورت بروز تخلف، امکان رسیدگی به شکایات از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای استانهای سراسر کشور امکان پذیر باشد.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات