هماهنگی نهادهای خدمات‌رسان در اجرای پروژه‌های عمرانی ضروری است

هماهنگی نهادهای خدمات‌رسان در اجرای پروژه‌های عمرانی ضروری است

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در این جلسه با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف در این منطقه، اجرای پروژه روگذر ارتش را یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری خواند و گفت: هدف از برگزاری این جلسات، رفع موانع و مشکلات اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه است.

وی افزود: در بخش آسفالت‌ریزی، شهرداری منطقه ۳ یکی از مناطق ممتاز شهرداری تبریز است و در سال جاری بیشترین تناژ آسفالت‌ریزی اساسی در بین مناطق دهگانه را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی هماهنگی برخی نهادهای خدمات رسان هم ضروری است، افزود: علاوه بر ایجاد هماهنگی درون سازمانی، جلسات قرار خدمت در ایجاد تعامل فرابخشی و رفع موانع پروژه‌های عمرانی مفید واقع شده است.

احمدزاده خاطرنشان کرد: به دنبال مشخص شدن ریز موارد، ضمن دعوت از نهادهای ذیربط، نسبت به حل موانع اقدام می‌شود.

اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ نیز در این جلسه با اشاره به حجم پروژه‌های عمرانی در این منطقه گفت: تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌ها در موعد مقرر، نیازمند برخی تعاملات فرابخشی است.

وی افزود: در خصوص تخصیص بودجه عمرانی به خصوص در بخش آسفالت توجه ویژه‌ای به مناطق شود.

شهردار منطقه ۳ تبریز ادامه داد: ناهماهنگی برخی ارگان‌های خدمات رسان باعث شده اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در برخی مناطق به کندی پیش برود که امیدواریم با حضور مسئولان این سازمان‌ها در هفتمین قرار خدمت شهرداری با تعامل بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم.

پورخردمند در ادامه با اشاره به اینکه علاوه بر روگذر ارتش پروژه‌های عمرانی مختلف در حوزه منطقه ۳ اجرا می‌شود، گفت: یکی از مهمترین این پروژه‌ها، ساماندهی و ترمیم کانال ایلی سو است.

حفاری‌های بدون هماهنگی برخی نهادهای خدمات رسان و تخریب آسفالت و پیاده‌روها، عدم تعریف کاربری‌های مشخص برای برخی قطعات و فضاهای خالی در سطح حوزه، مشکل فاضلاب در برخی محلات از جمله شهرک طالقانی، آخر مارالان و ...، تداخل وظایف بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی در اجرای برخی عملیات عمرانی در محدوده منطقه به ویژه اتوبان شهید کسایی و رمپ‌های ورودی و خروجی مارالان و نگهداری پل منظریه در ورودی سپاه عاشورا، مشکل روشنایی برخی معابر و عدم توجه اداره برق به این موضوع و ... از دیگر موصوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد در هفتمین قرار خدمت شهرداری در این خصوص تصمیم‌گیری‌های لازم به عمل آید .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات