از زیبایی منظر شهری تا سهولت عبور و مرور شهروندان

از زیبایی منظر شهری تا سهولت عبور و مرور شهروندان

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، از جمله فعالیت هایی که در شهرداری منطقه 2 در طی یک ماه گذشته با رویکرد توزیع متوازن و ارائه خدمات فنی و عمرانی در نواحی الحاقی اجرا شده شامل نصب نوه بتنی در کوچه ادیب کوی اصحاب 23 ونصب نوه در کوچه ابریشم شهرک امام حسین،  ترمیم و بازسازی کانال بتنی در طبیعت یکم و ترمیم آبراه بتنی در کوچه شهید علیزاده جهت هدایت آب های سطحی است .

ترمیم اسفالت معابر در مناطق الحاقی و زیرسازی کوچه ادیب از دیگر فعالیت های شهرداری منطقه دو بوده است که در راستای سهولت تردد شهروندان اجرایی شد.

در راستای ارائه خدمات شهری و به منظور کاهش آلودگی های محیطی و رفاه شهروندان، لایروبی کانال آب بلوار تازه آباد و شرف آباد، نظافت گروهی در این مناطق، هرس علف‌های هرز و جمع‌آوری زباله های دپو شده در شرف آباد، قرق و کوی اصحاب انجام شد.

جانمایی تابلو شهدای شرف آباد، نصب پرچم و فضاسازی معابر و میادین در مناسبت‌های مختلف و بهسازی تابلو نام های معابر در کوی اصحاب نیز با هدف زیبایی منظر شهری اجرا شد.

توسعه فضای سبز در باند کندرو کوی هفت تیر، حفظ و نگهداری فضای سبز مدارس در مناطق الحاقی نیز از دیگر فعالیت های این ناحیه محسوب می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات