۴٫۲ میلیون واحد مسکن مهر در حال ساخت است

۴٫۲ میلیون واحد مسکن مهر در حال ساخت است

http://www.bananews.ir/معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت برنامه های گسترده ای برای خانه دار کردن اقشار محروم جامعه ایجاد کرد به گونه ای که هم اکنون چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در قالب مسکن مهر در حال ساخت است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا رحیمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پنج هزار و ۲۴۷ واحد مسکن مهر در استان خوزستان به مرکزیت بهبهان اظهار کرد: طرح مسکن مهر یکی از ماندگارترین فعالیتهای عمرانی دولتهای نهم و دهم بود که توانسته تعداد قابل توجهی از مردم محروم جامعه را صاحبخانه کند.

وی تصریح‌کرد:‌ قاعدتا باید بیشتر پروژه های مسکن مهر را تا پایان امسال به اتمام برسانیم و جشن پایان ساخت و ساز مسکن مهر را بگیریم و امیدواریم پروژه های دیگر در سال ۹۲ که پایان عمر دولت دهم تکمیل و بهره برداری برسد.

رحیمی با اشاره به اینکه امروز در کل کشور بیش از ۷۰۰ طرح مسکن مهر در حال فعالیت بوده که با رشد و پیشرفت ۷۰ درصدی کار خود را ادامه می دهند، گفت: این طرحها به دلیل پیشرفت بسیار خوب و مطلوب پروژه ای با عنوان «طرح مسکن مهر ماندگار» یاد می شوند.

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: قاعدتا باید بیشتر پروژه های مسکن مهر را تا پایان امسال به اتمام برسانیم و جشن پایان ساخت و ساز مسکن مهر را بگیریم و امیدواریم پروژه های دیگر در سال ۹۲ که پایان عمر دولت دهم است، تکمیل و بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر یکی از کارهای ارزشمند دولت دهم به شمار می رود، اظهار کرد: امروز تعداد چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در سراسر کشور در حال احداث یا ساخت بوده که نشان از همت عالی مسئولان این عرصه دارد.

رحیمی با بیان اینکه ساختن خانه و خانه سازی در واقع سفارش دین اسلام است و در اندیشه‌های مذهبی ما همیشه به ساختن سرپناه و منزل برای خود و خانواده خود تشویق شده ایم تا در آرامش خیال سکونت کنیم، عنوان‌کرد:‌ پروژه مسکن مهر به همین خاطر در کشور راه افتاد و همه کسانی را که فاقد مسکن بودند، به لطف خدا و برکت این دولت خدمتگذار صاحبخانه شدند و در همه شهرستانها و روستاها پروژه ها یکی پس از دیگری تکمیل و به متقاضایان تحویل داده شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه از تعداد واحدهای نامبرده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد در روستاها و مابقی آن در شهرهای سراسر کشور قرار دارد، عنوان کرد: امیدواریم نهضت مسکن مهر که در دولت دهم به خود شکل واقعی گرفت در دولتهای آینده نیز تکرار شود.

 

    نظرات