سنگ‌‎تمام مدیریت شهری در توجه به افراد دارای  ...

سنگ‌‎تمام مدیریت شهری در توجه به افراد دارای ...

سنگ‌‎تمام مدیریت شهری در توجه به افراد دارای معلولیت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی که به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به سخنرانی پرداخت،

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی، مولود انقلاب اسلامی است که در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب در حوزه محرومیت‌زدایی و توجه به مستضعفان گام برمی‌دارد، اظهارکرد: از تلاش‌های مدیریت شهری در موضوع توجه به افراد دارای معلولیت کمال تقدیر و تشکر را دارم چراکه سنگ‌تمام گذاشته‌اند.

فیروزی با اشاره به مصوبه تسهیلات ویژه مسکن برای افراد دارای معلولیت از سوی شورای شهر و تقدیر از این تصمیم سازنده، افزود: بخش زیادی از جامعه هدف سازمان بهزیستی، معلولان، محرومان و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست و ... است که باید به خواسته‌ها و مطالبات آنها بپردازیم.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی با بیان اینکه 50 درصد جامعه هدف این مجموعه در مشهد مقدس ساکن هستند، تصریح کرد: براساس این مهم، ارکان تصمیم‌ساز شهری در مشهد، توجه ویژه‌تری به این افراد باید داشته باشند.

فیروزی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از نظرات کارشناسی ذی‌نفعان در موضوع تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری برای افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی گفت: این افراد قشر ضعیف شده و آسیب‌پذیر جامعه هستند و تقاضا داریم هر تصمیمی که درخصوص این افراد گرفته می‌شود، بلافاصله اجرایی شود و اگر وعده‌ای می‌دهیم، تحقق یابد درغیر اینصورت آسیب‌زا می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات