جلوه ولایت در خانواده و مادران است

جلوه ولایت در خانواده و مادران است

جلوه ولایت در خانواده و مادران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حجت الاسلام کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در  افتتاحیه «اولین نمایشگاه تخصصی خانواده» که در نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده بود، اظهار کرد: جامعه ما باید مادر پرور باشد،‌ زنان با کفایتی داشته باشد که فرزندانشان سردار، مجاهد، مخترع و کاشف شوند و پرچم‌دار در علم، اخلاق، اقتدار و عزت باشد.

وی افزود: هیچ کاخ و قصری در اسلام مقدس‌تر از ازدواج بنا نشده است، چرا که موجب سعادت دنیوی و اخروی می‌شود؛ جلوه ولایت در خانواده و مادران است، موفقیت در زندگی به واسطه مادران سختکوش و مجاهد حاصل می‌آید.

حجت الاسلام صدیقی با اعلام اینکه جامعه سالم، معلول خانواده سالم است، گفت: همه شیعیان فرزندان حضرت فاطمه(س) هستند از این رو نباید زشتی در زندگی‌‌ آن‌ها باشد؛ تلاش کنید خانواده و فرزندانتان پیرو امام زمان(عج)، عاشق عدالت جهانی و غیرتمند در برابر غارتگرهای دنیا باشند.

امام جمعه موقت تهران افزود: اگر می‌خواهید در این دنیا از تمام نعمت‌ها بهره‌مند شوید، باید خانواده خود را الهی بار بیاورید؛ خانواده، فرهنگ و روحیه مقاومت، پایگاه حمایت از اصالت و اقتدار ما است.

مهدی رضایی، دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: فعالیت‌های جهادی نمایشگاه بین المللی مشهد، حمایت‌ها و پشتیبانی شهردار مشهد و اعضای شورای شهر در برپایی این رویداد بزرگ، شایسته تقدیر است.

وی افزود: برپایی این‌ نمایشگاه براساس مصوبه‌ای در کارگروه حجاب و عفاف استانداری خراسان رضوی شکل گرفت، سپس کمیته‌های موضوعی در ۱۲ گروه تحت عنوان نمایشگاه "خانواده" تشکیل گردید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات