آذین بندی و فضاسازی سطح شهر شاهرود به مناسبت عید سعید غدیر خم

آذین بندی و فضاسازی سطح شهر شاهرود به مناسبت عید سعید غدیر خم

آذین بندی و فضاسازی سطح شهر شاهرود به مناسبت عید سعید غدیر خم

سرپرست روابط عمومی و امور فرهنگی شاهرود شهرداری با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر خم و هفته ولایت، گفت: تبلیغات محیطی و فضا سازی شهری در سطح شاهرود متناسب با عید غدیر خم و دهه ولایت انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، علیرضا اخوین با بیان اینکه فضا سازی شهر در مناسبتهای ملی و مذهبی با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح جهت استفاده شهروندان از اعیاد مذهبی و مناسبات ملی انجام می شود، افزود: دستیابی به سیما و منظر مطلوب شهری با حفظ و تقویت ارزشها و هویت معماری ایرانی اسلامی، با رویکرد هدایت و توسعه مشارکت مردمی حاصل می شود .

وی با اشاره به اینکه به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم و هفته ولایت به منظور زیبا سازی شهر معابر اصلی شهر با نصب 30 ابر پرچم ، پارچه آرایی ونصب چراغهای رنگی و الوان آذین بندی شده است، ابراز داشت:. عدیر غدیرجزو بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان جهان است، لذا باید بهترین و زیباترین برنامه‌ها در این ایام برگزار شود که شهرداری شاهرود با همکاری با هیات مذهبی، توزیع غذای گرم ویژه نیازمندان،همکاری با عوامل بازخوانی واقعه غدیر و افتتاح تعداد زیادی پروژه عمرانی و نور افشانی به مناسبت این روز خواهد رفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات