توجه به ورزش بانوان و توسعه نشاط و شادابی در شهر

توجه به ورزش بانوان و توسعه نشاط و شادابی در شهر

توجه به ورزش بانوان و توسعه نشاط و شادابی در شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مراسم همسان‌سازی مربیان ورزش صبحگاهی مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد مقدس با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد.

** نظام‌مند کردن ورزش جزو ماموریت‌های کمیسیون

سیدحسین علوی‌مقدم، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این مراسم با بیان اینکه یکی از دغدغه‌مندی‌ها و موضوعات مهم مدنظر کمیسیون، ورزش بانوان و اولویت دادن به این عرصه‌ است، اظهارکرد: بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی نقش بسیار مهم و بسزایی دارند و از این ظرفیت مهم برای ارتقاء ورزش در جامعه باید بهره گرفت.

وی با اشاره مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مربیان ورزشی حاضر در مراسم، گفت: رسیدگی به این موضوعات، در دستورکار کمیسیون ورزش و جوانان است ولی باید محدودیت‌ها و شرایط حاکم را مدنظر داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: امیدواریم این پیگیری‌ها با اقدامات معاونت مالی و منابع انسانی و همچنین حوزه تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد به نتیجه برسد.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مدنظر شورای ششم و کمیسیون ورزش و جوانان، اعمال نگاه تخصصی به حوزه ورزش و نظام‌مندکردن فعالیت‌ها و اقدامات در این حوزه است؛ امیدواریم با حل و فصل محدودیت‌ها و رفع مشکلات به تکالیف خود عمل کنیم.

** ورزش به رکن زندگی شهروندان تبدیل شود

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در این مراسم با بیان اینکه حوزه ورزش، به ویژه ورزش بانوان نقش تاثیرگذاری روی شادی و نشاط جامعه دارد، اظهارکرد: امیدواریم بتوان برای رفع مشکلات مربیان این حوزه، مدل مشخصی تعریف شود و با اجرای آن، نگرانی‌ها را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تدوین برنامه و راهکاری مشخص، گفت: شهرداری مشهد مقدس دارای حدود 30 هزار نیرو و پرسنل است و این بدنه را باید به سمت ورزش همگانی سوق دهیم؛ از این طریق می‌توان ورزش را در سطح شهر گسترش داد و مقدمه اتفاقات خوب را فراهم آورد.

حاجی‌بگلو تاکید کرد: ورزش باید به یکی از ارکان و برنامه‌های روزانه افراد، به ویژه کارکنان شهرداری تبدیل شود و از ظرفیت و پتانسیل مربیان و خادمان ورزش در این عرصه بهره بگیریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات