برنامه‌ ریزی برای اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی شهر ساری در ایام محرم

برنامه‌ ریزی برای اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی شهر ساری در ایام محرم

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری ، جلسه کارگروه زیباسازی شهرداری ساری با حضور علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری، علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهردار ساری، نقی زارع رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری، محسن رسولی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری، سجاد اسدی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر، احسان مرادی‌فر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری و مسئولان واحدهای زیباسازی شهرداری‌های مناطق برگزار شد.

علی عاشقان در این نشست با تاکید بر نقش شهرداری‌ها در فرهنگ‌سازی اظهار کرد: یکی از نقش‌های شهرداری‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی، توجه به مسائل مذهبی و گسترش فرهنگ حسینی است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ساری در مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی مختلف، زیباسازی‌های متنوعی در سطح شهر انجام داده است، افزود: اکنون در آستانه ماه محرم، شهر مزین به المان‌ها و موارد مرتبط با ایام محرم خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر برگزاری اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی در یکی از روزهای دهه اول محرم، گفت: این انتظار از مجموعه شهرداری ساری وجود دارد تا زمینه برگزاری این اجتماع بزرگ را فراهم کند.

در ادامه این نشست علیرضا حمیدی اظهار کرد: علاوه بر وظیفه اداری که بر عهده داریم ارادت شیعیان به امام حسین (ع) این زمینه را فراهم می‌آورد تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به استقبال ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری این ماه برویم.

معاون خدمات شهری شهردار ساری ادامه داد: ارادت قلبی که به امام حسین (ع) داریم که باعث می‌شود هر اقدامی برای پرشور برگزار کردن ماه محرم، با پشتوانه مردمی همراه باشد چرا که مردم این خطه ارادت خاصی به امام حسین (ع) دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای منظر شهری در ایام محرم با نصب المان‌های ویژه ایام عزاداری سالار شهیدان، تصریح کرد: تلاش ما برای برگزاری اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی شهر ساری است که مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

در این نشست حاضران به گفت و گو و تبادل نظر پیرامون مباحث مطرح شده پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات