رونق اقتصادی با سرمایه‌گذاری بر روی برند شهری

رونق اقتصادی با سرمایه‌گذاری بر روی برند شهری

به گزارش شهریار، رضا خلیلی با اشاره بر اهمیت پرداختن به موضوع برند شهری، افزود: ظرفیت مشاغل مختلف تبریز بخصوص صنعت دیرینه کفش تبریز به منظور ارتقای اقتصاد شهر بالاست و دید کلان و سرمایه گذاری بر برند شهری همانند معرفی هرچه بیشتر برند کفش تبریز در برنامه کاری مجموعه سازمان سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برند شهری بر اقتصاد شهر تاثیر بسزایی دارد و آوازه کفش تبریز جهانی است.

خلیلی خاطرنشان کرد: جای خالی رویدادها و همایش های مختلفی تحت عنوان برندهای مهم اقتصادی شهر تبریز همچون چرم، کفش و فرش دیده می شود.

در این دیدار علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان و سراجان تبریز با تاکید بر تعامل اصناف مختلف با مجموعه شهرداری گفت: سرمایه گذاری با روش‌های مختلف و رونق اقتصادی با مشارکت همه جانبه امکان پذیر خواهد شد و اتحادیه کفاشان در این خصوص برای معرفی هرچه بهتر کفش تبریز بعنوان برند اقتصادی شهر آماده همکاری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات