بالندگی ققنوسان شاهرودی با کسب رتبه اول در کشور

بالندگی ققنوسان شاهرودی با کسب رتبه اول در کشور

بالندگی ققنوسان شاهرودی با کسب رتبه اول در کشور

شهرداری شاهرود سه روز پیاپی میزبان 12تیم ورزشکار آتش نشان در مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان منتخب از سراسر کشور بود که این دوره از مسابقات در 4آیتم و با بالندگی ققنوسان شاهرودی و با کسب رتبه اول در کشور به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری، شور و نشاط و پویایی سه روزه در استادیوم تختی قصه ای دیگر را از میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود ثبت کرد.

قصه ای که اینبار نقش آفرینانش ققنوسان منتخب کشور بودند و می رفتند تا توان بالا عملیاتیشان و آمادگی جسمانی بی مثالشان را فارغ از هر گونه رنگ و ریایی به تصویر بکشند چرا که قصه ققنوسان آتش نشان قصه تلاش و تعهد، شایستگی و ایمان ، ایثار و فداکاری است .

آنجا که در گوشه گوشه شهرهای ایران زمین حادثه ای خلق می شود و این جوانمردان بی ادعا پا در عرصه میدان گذاشته و با چشم پوشی از جان خود قصه ساز کمک به هم نوع شده و با جان و دل قصه ای از ایثار و فداکاری را آگاهانه به تصویر می کشند.

استادیوم تختی اینبار شاهد قدوم ابر مردانی بود که در عرصه ایمنی، نجات حرفهای زیادی برای گفتن داشتن اما به دلیل وقفه در مسابقات رسمی و گسترش کووئید 19فارغ از ادعایشان شایسته در انجام تکالیفشان تلاش کرده و برای حفظ جان هم نوعانشان پیشگام بودند.

سه روز پیاپی با همان شور و شوق و نشاطی که وارد قاره کوچک شده بودند خستگی ناپذیر در تمام آیتم های مسابقه به رقابت پرداختند و در آخر نه با به رخ کشیدن ادعایشان بلکه با تواضع و فروتنی دوچندان از ورود در جهت خدمت بی منت به هم نوعانشان شاهرود را ترک کردند و این تازه آغاز قصه و حکایتی است که داستانش با تمام داستانهای دنیا فرق دارد چرا که راویانش و نقش آفرینانش از جنس و خاکستری دیگر هستند....

به سراغ نقش آفرینان این رشتی ورزشی در عرصه کشور و بین الملل می رویم تا نظریات شان را در این دوره از مسابقات به ثبت برسانیم.

سطح مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان منتخب کشور در شاهرود بالا بود

کاپیتان اسبق تیم ملی آتش نشانی و رئیس انجمن ورزش آتش نشانان کشور سطح این دوره از مسابقات را در شاهرود بالا دانست و افزود: با وجود اینکه در این عرصه به دلیل شیوع و گسترش کووئید 19فاصله زیادی در برگزاری مسابقات رسمی در کشور به وجود آمده بود اما ورزشکاران آتش نشان ثابت کردند این مشکلات از این دست نمی تواند هیچ گونه تاثیری بر روی روحیه و توان جسمی آنان داشته باشد.

مرتضی پستچی با بیان اینکه شهر شاهرود با میزبانی بی نقص نشان داد می تواند از این پس میزبان مسابقات رسمی در کشور باشد چرا که علاوه بر میزبانی خوب عملکرد بسیار خوبی را در آیتم های تعریف شده در این دوره از مسابقات به نمایش گذاشت، گفت: قطعا این عملکرد بالا و خوب نشان از توانمند سازی نیروهای آتش نشانی شاهرود در تمام زمینه های جسمانی و روحی این عزیان در خدمت رسانی به مردم خواهد داد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای توانمندی آتش نشانان کشور در ارائه خدمات بهینه به مردم ایران دانست و ابراز داشت: خدمت به مردم اساس و هدف والای این رشته عملیاتی- ورزشی است.

تقویت روحیه آتش نشانان باعث ایجاد احساس امنیت در مردم می شود

رئیس هیات داوران انجمن ورزش آتش نشانان کشور با اشاره به اینکه تقویت روحیه آتش نشانان در ایجاد امنیت و آسایش مردم تاثیر گذار است، گفت: شکر خدا در این دوره از مسابقات با وجود وقفه طولانی در برگزاری مسابقات اما شاهد روحیه بالا و توان عملیاتی خوب در آتش نشانان کشور بودیم.

محمد علیزاده با بیان اینکه آتش نشانی از مشاغلی است که نیاز به مهارت های لازم و آمادگی جسمی و روحی بالایی دارد، اعلام داشت: تعامل و همدلی آتش نشانان در این دوره از مسابقات مثال زدنی بود.

وی سطح این دوره از مسابقات را بالا ارزیابی کرد و عنوان داشت: این دوره از مسابقات باعث شد بعد از مدتها آتش نشانان از شهرهای مختلف اطلاعات و تجربیات شان را به اشتراک گذاشته و بعد از این نسبت به آمادگی بیشتر و توانمند کردن سطح عملیاتی خود در راستای آموزشهای بیشتر تلاش کنند.

رکورد آتش نشانان شاهرودی در آیتم آبرسانی با رکود جهانی فاصله زیادی نداشت

سر داور بین المللی این دور از مسابقات با اشاره به اینکه در مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشان منتخب کشور که در شاهرود برگزار شد 14داور بین مللی به داوری پرداختند، اظهار داشت: آتش نشانان ورزشکار در این مسابقات از توانمندی و آمادگی بالایی برخوردار بودند.

اکبر بقالان با بیان اینکه رکورد آتش نشانان شاهرودی در تمامی آیتم ها بالا بود اما در آیتم آبرسانی با پمپ پرتابل با رکورد جهانی فاصله چندانی نداشت، افزود: این آمادگی بالا نشان از تلاش، تمرین و ممارست بالای آتش نشانان شاهرودی حکایت می کند.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانان شاهرودی نشان دادند که می توانند در تیم ملی جایگاه خوبی داشته باشند، بیان داشت: قطعا در تیم ملی از پتانسیل و ظرفیت آتش نشانان شاهرودی استفاده خواهد شد.

رقابت سالم ارتقای کیفیت خدمت را به همراه می آورد

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه رقابت سالم، ارتقای کیفیت خدمت را به همراه می آورد، گفت: در ارزیابی ها نقاط ضعف شناسایی و در جهت بر طرف کردن آنها تلاش می شود.

محسن احمدی با بیان اینکه انگیزه میزبانی از این دوره مسابقات به دو دلیل بوده است، افزود: دلیل اول اهمیت حوزه مدیریت شهری شاهرود به ورزشهای همگانی و ایجاد شور و نشاط و ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان است و دلیل دوم اعتقاد به پویایی، شور و نشاط در بین کارکنان مجموعه است.

وی ضمن بیان این مطلب که یکی از بهترین و پویاترین سازمانهای شهرداری شاهرود سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آن است، ابراز داشت: جدیت و تلاش در انجام امور و ماموریت محوله، آمادگی جسمانی بالا، سرعت عمل و ... از جمله آیتم های شاخص آتش نشانان شاهرودی است که آنها را در خدمت بی منت به شهروندان همراهی می کند.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه میزبانی این رویداد ورزشی باعث شد آتش نشانان ما در راستای تقویت مهارت های تخصصی خود در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش بیشتری کنند، اظهار داشت: آتش نشانان شاهرودی علاقمند، دلسوز، دارای پشتکار و متعهد به انجام شایسته تکالیف خود هستند.

کسب مقام قهرمانی آتش نشانان شاهرودی در مسابقات منتخبین آتش نشانی کشور

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان منتخب کشور به میزبانی شهرداری شاهرود از 29تیرماه لغالیت31تیر ماه به مدت سه روز برگزار شد، گفت:آتش نشانان شاهرودی در رده تیمی و انفرادی موفق به کسب کاپ قهرمانی در این دوره از مسابقات شدند.

محمد حسن رضایی شاهرودی ، افزود: مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان منتخب کشور با حضور 12تیم ورزشی و 120ورزشکار آتش نشان از شهرهای سراسر کشور شامل تهران، کرج، شهریار، تبریز، مجتمع پارس جنوبی، اصفهان، شیراز، رشت، گرگان، زاهدان و 2 تیم از شاهرود در مدت سه روز و در چهار آیتم در رشته های دوی صدمتر با مانع،100*4 امدادی، صعود از برج و آبرسانی با پمپ پرتال به رقابت پرداختند.

وی از صدر نشینی تیم آتش نشانان شاهرودی در اولین روز از مسابقات عملیاتی-ورزشی منتخب آتش نشانان کشور خبر داد و ابراز داشت: حسین حسین پور از شاهرود در رشته انفرادی دوی صدمتر با مانع به مقام اول، میثم کریم زاده از شیراز به مقام دوم و اسدالله رئیسی از مجتمع پارس جنوبی به مقام سوم دست پیدا کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با بیان اینکه در آیتم 100*4متر امدادی در صبح دومین روز مجتمع پارس جنوبی با یک دقیقه 2 ثانیه به مقام اول،کرج با یک دقیقه و 4ثانیه و3صدم ثانیه به مقام دوم و شاهرود با یک دقیقه و 4ثانیه و 12صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت، اظهار داشت: در بعدازظهر دومین روز از مسابقات در رشته صعود از برج تیم اصفهان اول، شاهرود دوم و رشت به مقام سوم رسید.

رضایی شاهرودی از کسب مقام اول آتش نشانان شاهرودی در رشته آبرسانی با پمپ پرتابل در سومین روز از مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان منتخب کشور خبر داد و اعلام داشت: تیم کرج مقام دوم و تیم پارس جنوبی مقام سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه در نتایج کلی 4آیتم دوی صد متر با مانع،100*4متر امدادی، صعود از برج و آبرسانی با پمپ پرتابل مسابقات عملیاتی- ورزشی منتخبین کشور تیم شاهرود مقام اول، تیم مجتمع پارس جنوبی مقام دوم و کرج به مقام سوم رسید، عنوان داشت: در این دوره از مسابقات 12داور، یک سرداور و یک داور از کیته داوران انجمن عملیاتی ورزشی حضور داشته و این مسابقه را داوری کردند.

به سراغ ورزشکاران آتش نشان می رویم...

سازمان آتش نشانی شاهرود ثابت کرد میزبان خوبی است

روح الله محمدی از تیم ورزشکاران آتش نشان کرج

شاهرود ثابت کرد علاوه بر میزبانی خوب از آتش نشانان قابل و با تجربه ای برخوردار است و این نشان می دهد مسئولان مدیریت شهری شاهرود علاوه بر حمایت در خرید تجهیزات به روز عرصه خوبی برای آتش نشانان فراهم کرده تا بتوانند با فراقی باز علاوه بر روحیه بالا در راستای ارتقای آمادگی جسمانی تلاش کنند و امروز شاهرود در منتخبین ورزشکار کشور   حرف برای گفتن داشته باشد.

سطح مسابقات در شاهرود بسیار بالا بود

امیر رابعی از تیم ورزشکاران آتش نشان تهران

سطح این دور از مسابقات در شاهرود بالا و بدون نقص در نظم، تجهیزات و رفاهی ورزشکاران بود و این نشان دهنده آتش نشانی پویا و فعال در شاهرود است که می تواند در خدمت رسانی به مردم هم از اولین های کشور باشند.

حضور آتش نشانان منتخب در شاهرود ارتقای توانمندی عملیاتی را به همراه داشت

حسین حسین پور از ورزشکاران آتش نشان شاهرود

حضور آتش نشانان منتخب در شاهرود و برگزاری از این دست مسابقات علاوه بر ارزیابی وضعیت توان عملیاتی و آمادگی جسمانی آتش نشانان شاهرود نسبت به شهرهای دیگر ارتقای توانمندی عملیاتی را به همراه خواهد داشت.

آتش نشانان شاهرودی از توان عملیاتی بالایی برخوردار هستند

رضا رحمانی از تیم ورزشکاران آتش نشان تبریز

آتش نشانان شاهرود ثابت کردند از تجربه، قدرت بدنی بالا، آمادگی جسمانی خوب و سرعت بالا برخوردار هستند و این دوره از مسابقات به تک تک آتش نشانان کمک می کند علاوه بر ارزیابی خود نسبت به بقیه آتش نشانان شهرهای دیگر با اشتراک گذاشتن تجربه و اطلاعات در خدمت رسانی بهینه به مردم موفق تر گام بردارند.

در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل به زندگی آن ها هدیه دهند. این انسان های فداکار آتش نشانانی هستند که برای بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی های بسیار تاریخی از خود به جای گذاشته اند .

در پایان میتوان اینگونه نوشت که آتش نشانی نه یک شغل است نه یک ورزش و نه یک حرفه آتش نشانی فقط یک عشق است و بس...

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات