کسب رتبه برتر ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجموعه برتر در میان دستگاههای اجرایی
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در سفرهای استانی هیات دولت با اشاره به کسب رتبه برتر ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در ۱۲ سفر استانی ریاست محترم جمهوری و هیات دولت، گفت: از اقدامات مهمی که در این ستاد صورت پذیرفت ابتکار ایجاد کارگروههای «صدای مردم» بود که در راستای شناسایی و احصاء مشکلات عمومی و عامالمنفعه استانها تشکیل شد و بسیاری از مشکلات و مطالبات مردمی از طریق آنها رسیدگی و تعیین تکلیف میشود..معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جلسات برگزار شده توسط ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی مسئله محور بود ادامه داد: در طول سفرهای استانی برای حل و فصل مسائل و مشکلات گروهکهای مختلف مردم با موضوعات مشترک که گاهی سالهای طولانی لاینحل باقی مانده بود توانستیم جلسات متعددی با رویکرد حل ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات