تعیین تکلیف شرکت ها و سازمان های در حال انحلال شهرداری تا پایان سال

تعیین تکلیف شرکت ها و سازمان های در حال انحلال شهرداری تا پایان سال

http://www.bananews.irمدیر کل امور مجامع و شوراهای سازمانهای شهرداری تهران با بیان این که انحلال یا ادغام سازمان ها و شرکت های شهرداری بر اساس مصوبه شورا و زمان بندی آن در حال انجام است گفت: با اقداماتی که در حال انجام است تا پایان امسال شرکت های در حال انحلال شهرداری تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید اقدامیان با بیان این مطلب گفت: از ۱۰۶ شرکت و سازمان شهرداری تهران ، تا کنون تعداد زیادی ادغام و یا منحل شده اند و تا پایان سال مابقی برابر مصوبه شورای شهر تعیین تکلیف خواهند شد و درپایان سال ۲۱ سازمان و ۲۲ شرکت جمعأ ۴۳ واحد ادامه فعالیت خواهند داد .

اقدامیان با اشاره به زمان بندی تعریف شده برای این کار خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر برای این کار زمان تعریف شده است که بر اساس زمان بندی تعریف شده این کار برای انحلال در حال انجام است اما ختم تسویه شرکت ها نیازمند آن است تا فرآیند حقوقی خود را طی کند.

مدیر کل امور مجامع و شوراهای سازمان های شهرداری تهران افزود: امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است تا پایان امسال شرکت های در حال انحلال مورد نظر تعیین تکلیف و ختم تسویه شوند .

 

    نظرات