نشست تخصصی روسای کمیسیون‌ها و مدیران حقوقی  ...

نشست تخصصی روسای کمیسیون‌ها و مدیران حقوقی ...

نشست تخصصی روسای کمیسیون‌ها و مدیران حقوقی کلانشهرهای کشور آغاز به کار می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، هاشم دائمی در گفتگویی با بیان اینکه نخستین نشست روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی و مدیران حقوقی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور عصر امروز در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اظهارکرد: این رویداد 2 روزه خواهد بود و نشست‌های تخصصی مختلفی برای رسیدگی به مسائل مبتلابه کلانشهرهای کشور در آن پیش‌بینی شده تا میهمانان به بحث و تبادل‌نظر در این خصوص بپردازند.

دائمی گفت: با برگزاری این نشست و تشریک مساعی تمام شوراهای اسلامی مراکز استانها به دنبال این هستیم که اصل یکصدم قانون اساسی و ماده 1 قانون شوراها که به صراحت، پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی، پرورشی و سایر امور رفاهی، از طریق همکاری مردم را بر عهده شوراها گذاشته است، حیات دوباره‌ای بدهیم.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: امیدواریم بتوان فرمان مدیریت شهری را به نفع مردم بچرخانیم و شوراهای شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

دائمی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه و آغازین این همایش و رویداد 2 روزه، عصر امروز با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور، معاون وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی، شهردار و رئیس دادگستری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات