آماده باش كامل شركت برق منطقه اي خوزستان درراستاي تسريع خدمت رساني به مردم و صنايع، و وقوع احتمالي مونسون

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان، حسب اعلام آماده باش كامل مديريت بحران استانداري خوزستان به همه دستگاه هاي اجرايي مبني بر ورود سامانه بارشي مونسون به استان، مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان ضمن تشكيل جلسه و هماهنگي هاي لازم به كاركنان اين شركت براي حفظ شبكه برق در صورت وقوع سيل اعلام آماده باش كرده است.
دشت بزرگ گفت: ضمن اينكه تجهيزات پست هاي فوق توزيع و خطوط ارتباطي مناطق هدف مونسون مورد بازبيني و آماده باش قرار داده شده، با برقراري كشيك و حضور كليه معاونين، مديران مستقل و مديران عملياتي، از امروز تا اطلاع ثانوي بر تداوم خدمت رساني و پيشگيري از وقوع حوادث براي شبكه تاكيد شده است.
در استان كهگيلويه و بويراحمد نيز كه شبكه انتقال و فوق توزيع آن تحت پوشش شركت برق منطقه اي خوزستان است اعلام وضعيت اضطراري و آماده باش شده است.
روابط عمومي شركت برق منطقه اي خوزستان نيز از مردم عزيز خواسته است با توجه به احتمال حوادث ناخواسته در شبكه بعلت عدم شناخت دقيق شدت و ضعف پديده مونسون در دو حوزه ي استان خوزستان و كهگيلويه و بويراحمد در مصارف انرژي برق و آب صرفه جويي كنند.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات