گفت‌وگو و تبادل نظر افراد دارای ایده، نخستین اقدام موثر مراکز نوآوری و خلاقیت

شهردار کرمان بیان کرد: گفت‌وگو و تبادل نظر افراد دارای ایده، نخستین اقدام موثر مراکز نوآوری و خلاقیت
عصر امروز، یک‌صدوچهل‌وششمین رویداد «هم‌فکر»، به میزبانی شهرداری کرمان در مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری برگزار شد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در این رویداد که با حضور دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار، مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری کرمان و اعضای گروه «هم‌فکر» برگزار شد، با بیان اینکه مرکز نوآوری و خلاقیت شهرداری کرمان، کار جدیدی در کشور نیست، گفت: خیلی از نهادها و شهرداری‌های دیگر، مرکز نوآوری دارند و در حال حاضر شاید دچار تعدد تشکیل این مراکز هم هستیم؛ بنابراین، صِرف تشکیل این مراکز موضوعیت ندارد، اما اولین اقدام خوبی که در این مراکز می‌توان انجام داد، برگزاری این نوع دورهمی‌ها و همایش‌هاست.

سعید شعرباف افزود: جمع‌شدن افراد دارای ایده، خلاقیت و نوآوری به‌طور مستمر، و تبادل نظر، گفت‌وگو و تعامل، نخستین اقدام موثر این مراکز است.

شهردار کرمان، با بیان اینکه شهرداری به‌طور مستقیم با زندگی مردم ارتباط دارد و این مزیت رقابتی شهرداری است، گفت: هر اتفاقی که در شهر رخ دهد، اثر خود را در بین مردم نشان می‌دهد؛ بنابراین، اگر شرکت‌های دانش‌بنیان به فرایندی برسند که برای رفاه مردم موثر باشد، اتفاق مطلوبی خواهد بود.

دبیر رویداد هم‌فکر نیز در این رویداد گفت: «هم‌فکر»، یک رویداد و دورهمی هم‌فکرانه است که چهارشنبه‌های هرهفته برگزار می‌شود و طی آن، دنبال تشکیل و شبکه‌سازیِ افراد متخصص و توانمند هستیم.

امین نیکپور ادامه داد: در این رویداد، محدودیت سنی وجود ندارد و دانش‌آموزان هم به هم‌فکرها آضافه شدند؛ چون هرم کارآفرینان از این سن شکل می‌گیرد.

گفتنی است؛ در ادامه، افراد شرکت‌کننده، پرسش‌ها و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند و شهردار کرمان به موارد مطرح‌شده پاسخ داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات