ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

http://www.bananews.ir/به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از این نمایشگاه با حضور در غرفه دپارتمان تحلیل و مطالعات اقتصاد جهانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( آی تحلیل ) ، ضمن دیدار با مدیران ارشد این دپارتمان در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردهای مطالعاتی و تحلیلی این دپارتمان قرار گرفت.

در این دیدار دکتر حسینی ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات این دپارتمان ، از نو بودن فعالیت های این دپارتمان و تحلیل های اقتصاد جهانی ارایه شده آن ابراز خرسندی کرد.

همچنین بحث ایجاد و طرح استاندارد علمی و استاندارد آی تی برای بانک ها و موسسات مالی و کارگزاری های کشور که مطابق با استانداردهای جهانی است مورد توجه ویژه وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی پورتال آی تحلیل ، امیررضا حسنی مدیریت دپارتمان تحلیل و مطالعات اقتصاد جهانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به تولید تحلیل های ویژه اقتصاد کلان کشورهای مهم در آینده نزدیک خبرداد.

گفتنی است ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت بازدید از غرفه دپارتمان تحلیل و مطالعات اقتصاد جهانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به سالن ۳۱A غرفه ۱۱ مراجعه کنند روابط عمومی www.iTahlil.com شماره پیامک : ۱۰۰۰۴۸۲۴۵۴۵ تلفکس : ۸۸۶۹۲۱۸۹-۰۲۱

 

    نظرات