«قانون‌مداری» اساس فعالیت شورای ششم

«قانون‌مداری» اساس فعالیت شورای ششم

«قانون‌مداری» اساس فعالیت شورای ششم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در آغاز چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تسلیت ماه محرم‌الحرام، ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، اظهارکرد: سومین روز این ماه منتسب به حضرت رقیه(س) است و این ایام را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امیدواریم عزاداری‌های این ایام ضمن اینکه منجر به معرفت و بصیرت مضاعف نسبت به قیام امام‌حسین(ع) می‌شود، مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

موحدیان در ادامه ضمن تقدیر از شهرداری مشهد مقدس بخاطر فضاآرایی و سیاه‌پوش کردن سطح شهر، به 9 مردادماه، روز ملی اهدای خون اشاره و تصریح کرد: در کشور با کمبود ذخایر خونی هستیم و لذا باید در این خصوص اقدام کنیم؛ با اهدای خون می‌توان به هم‌نوعان خود زندگی دوباره ببخشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به گذشت یک سال از فعالیت شورای ششم، گفت: برهمین اساس، امروز شاهد برگزاری انتخابات هیات‌ رئیسه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی هستیم.

موحدیان در ادامه به به تشریح رویکردها و سیاست‌های شورای ششم پرداخت و افزود: یکی از رویکردهای این دوره، «ارتباطات و تعاملات» بوده است؛ پیوسته سعی کرده‌ایم حضور موثری در بین مردم داشته باشیم.

وی اظهارکرد: مردمی بودن وجه تمایز شورای ششم بوده و در این مسیر نمره قابل قبولی را اخذ نموده که شایسته تقدیر است.

موحدیان با بیان اینکه رویکرد دوم شورای شهر مشهد مقدس در این دوره، «حمایت» است، گفت: پیوسته تلاش کردیم این حس را به مردم القاء کنیم که می‌توانند به منتخبان خود اعتماد نمایند؛ تعداد مراجعان مردمی به شورای شهر نشان می‌دهد که این اعتماد وجود دارد و این وجه را در سال دوم با قوت بیشتر، چه در شورای شهر و چه در شهرداری، ادامه می‌دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، «احترام» را محور دیگر مدنظر شورای شهر در این دوره دانست و گفت: سعی شده در شورای شهر و شهرداری، روابط بر پایه احترام باشد و حق انتخاب مسئولان اجرایی را به شهرداری دادیم که نکات برجسته است.

وی افزود: طی ارزیابی‌های صورت گرفته، مردم، شورای ششم را شورای با انصافی می‌دانند؛ باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم، با کوشش مضاعف در این عرصه گام برداریم.

موحدیان با بیان اینکه پیوسته سعی کرده‌ایم رفتار و عملکردمان براساس قوانین و مقررات باشد، گفت: به دنبال محبوبیت خاص نبوده‌ایم و روز به روز سعی شده در مسیر خدمت به مردم تلاش بیشتری داشته باشیم؛ این مهم باید در سال جدید کاری شورای ششم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به عدم برگزاری جلسه صحن علنی در هفته آینده به علت تقارن با «عاشورای حسینی»، روز خبرنگار را گرامی داشت و از اصحاب رسانه خواست تا مدیریت شهری را در مسیر پیشبرد اهداف همراهی و کمک کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات