بهای سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده  ...

بهای سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده ...

بهای سرویس مدارس برای سال تحصیلی آینده تعیین‌تکلیف می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، ایمان فرهمندی با بیان اینکه همه‌ساله با آغاز سال تحصیلی، موضوع سرویس مدارس و رفت و آمد دانش‌آموزان به یکی از دغدغه‌های اصلی اولیاء تبدیل می‌شود، اظهارکرد: سرویس مدارس از حیث آثار تربیتی که روی دانش‎‌آموز دارد و همچنین بحث‌های ایمنی و راحتی آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: در بحث آیین‌نامه سرویس مدارس، کارگروهی متشکل از آموزش‌وپرورش، شهرداری و انجمن اولیاء و مربیان شکل گرفته که سازمان تاکسیرانی، نماینده شهرداری در کارگروه ماده 18 است.

فرهمندی گفت: کارگروه ماده 18 باید هزینه سرویس را برآورد، ناوگان مورد نیاز را تامین، قراردادهای لازم را منعقد و هماهنگی‌های لازم با مدارس و اولیاء دانش‌آموزان را انجام دهد؛ در مجموع، مدیریت نظامات مربوط به سرویس‌دهی مدارس به عهده این کارگروه است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: لایحه مربوط به بهای خدمات سرویس مدارس از سوی کارگروه مذکور تهیه و برای تصویب نهایی به شورای ارسال می‌شود.

فرهمندی افزود: شورای شهر به پیشنهاد کارگروه ماده ۱۸، صرفا نرخ کرایه دریافتی راننده سرویس را به تصویب می‌رساند و سایر هزینه‌هایی چون هزینه‌های نظارتی و بالاسری را کارگروه ماده ۱۸ تعیین و در قراردادها لحاظ می‌کند.

وی با اشاره به رسیدن موعد ثبت‌نام مدارس، گفت: یکی از مهمترین مباحث، تعیین‌تکلیف بهای سرویس مدارس به منظور مدیریت هزینه خانواده‌هاست.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: لایحه کارگروه ماده ۱۸ درخصوص بهای سرویس مدارس به شورای شهر ارسال شده و بررسی آن در دستورکار کمیسیون قرار می‌گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات