ظرفيت پاسخگويي به مشتركان برق شهر تهران دو برابر شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ، معاون بهره برداري و ديسپاچينگ اين شركت، با اعلام اين كه پيش از اين با توجه به وجود بيش از 4 ميليون مشترك در شهر تهران در زمان هاي خاص همچون وقوع تغييرات ناگهاني آب و هوايي و حوادث طبيعي، تعداد تماس هاي تلفني با سامانه حوادث و اتفاقات(121) افزايش مي يافت و با پر شدن ظرفيت خطوط تلفني، برخي از مشتركان با بوق اشغال مواجه مي شدند گفت: به منظور بهبود هرچه بيشتر فرآيند پاسخگويي به شهروندان تهراني در شرايط خاص و اطمينان مشتركان از ثبت شدن حوادث رخ داده و پيگيري حادثه توسط كارشناسان، با هماهنگي با شركت مخابرات استان تهران، ظرفيت پاسخگويي همزمان به خطوط تلفني از طريق كاربر يا پيام صوتي از 420 تماس به 900 تماس افزايش پيدا كرد.
"عليرضا رضايي" با بيان اين كه با تدابير اجرايي شده در حال حاضر روزانه به شكل ميانگين به بالغ بر 10 هزار تماس ورودي به سامانه 121 اين شركت پاسخ داده ميشود افزود: ظرفيت ايجاد شده بيش از سرانه هاي استاندارد تعيين شده بر اساس تعداد مشتركان شهر تهران است و با ايجاد اين ظرفيت، گامي بزرگ در راستاي تكريم مشتركان برق پايتخت برداشته شده است.
وي تصريح كرد: با تخصيص سرور جداگانه در مركز مخابرات، تماس هاي مازاد نيز توسط سامانه صوتي پاسخ داده شده و شهروندان در هيچ شرايطي با بوق اشغال مواجه نخواهند شد.
وي يادآور شد: پيش از اين نيز از سامانه ارتباط دو سويه پيامكي با مشتركان در اين حوزه، رونمايي شده بود كه از زمان آغاز به كار اين سامانه، خاموشي هاي رخ داده ناشي از حوادث بر روي فيدرهاي فشار متوسط از طريق پيامك به مشتركان برق در شهر تهران، اطلاع رساني مي شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات