رونق به میدان شهدا بازگردد

رونق به میدان شهدا بازگردد

رونق به میدان شهدا بازگردد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در مراسم کلنگ‌زنی پروژه مشارکتی برج جنوب با اشاره به اینکه اگر شهر جنب و جوشی دارد به واسطه حضور سرمایه‌گذاران است، اظهارکرد: مقام معظم رهبری هرساله والاترین "معروف" را «اشتغال» و والاترین "منکر" را «بیکاری» عنوان می‌کنند؛ این معروف، جز با همت سرمایه‌گذاران تحقق و اجرایی نمی‌شود.

وی افزود: اگر اعضای شورای شهر شعار تشویق به سرمایه‌گذاری و تسهیل در امور این حوزه را می‌دهند، در واقع، والاترین معروف را انجام خواهند داد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از سرمایه‌گذاران تقاضا داریم که در جهت کاهش نرخ بیکاری کمک کنند؛ قدردان سرمایه‌گذاران پروژه «برج جنوب» نیز هستیم که در این شرایط اقتصادی پای کار آمدند و این اقدام آنها کمتر از جهاد نیست.

موحدیان با بیان اینکه این پروژه تغییراتی در اقتصاد میدان شهدا ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در گذشته میدان شهدا پر جنب و‌جوش‌ترین مرکز شهر بود اما امروز زمانی که از مقابل مغازه‌ها رد می‌شویم، جمعیت کمی در تردد است؛ امیدواریم با همت سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری، میدان شهدا را به مرکز اقتصادی ارزشمندی تبدیل کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات