فرودگاه مشهد از اول گواهینامه فرودگاهی نداشت/ سایر فرودگاهها گواهینامه را تمدید میکنند/ هواپیماها در گرما با حداکثر مسافر و بار پرواز نکنند
یک منبع آگاه در سازمان هواپیمایی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که علت ترکیدگی لاستیک هواپیماها در فرودگاه مشهد تنها یک عامل باند فرودگاه نبود و سازمان مجموعهای از عوامل و رویدادها را مورد بررسی قرار داده است و اتفاقات زنجیرهای از عوامل است و نمیتواند یک عامل داشته باشد. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پس از وقوع پی در پی سوانح ترکیدگی لاستیک هواپیماها در فرودگاه مشهد، تیم بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گزارشی را از دلایل ترکیدگی لاستیکها در این فرودگاه در طول کمتر از دو ماه گذشته منتشر کرد. این مقام مسئول ادامه داد: استانداردی تحت عنوان انعکس ۱۴ تعریف شده و به تازگی هم در سال گذشته مقررات ای دی ار تصویب شد که بر اساس آن، سازمان رویکرد جدیدی را پیش گرفته و فرودگاهها باید ممیزی شوند و فعلا دو فرودگاه این ممیزیها را انجام و گواهینامه گرفتند و البته ممیزیهای فرودگاه ...
متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)
نظرات