ضرورت نهادینه شدن دیدگاه درآمدزایی در واحدهای شهرداری منطقه ۷

ضرورت نهادینه شدن دیدگاه درآمدزایی در واحدهای شهرداری منطقه ۷

به گزارش شهریار، محمد رشتبری در جلسه درآمد بر تشکیل تیم کارآمد در واحدهای مختلف تاکید و اظهار کرد: روش‌های مدیریتی در راستای افزایش و تامین ظرفیت‌های درآمدزایی ضروری است تغییر و بهبود یابد و سیاست‌گذاری‌ها در راستای گفتمان‌سازی موثر با مشتری و شهروندان باشد و باعث جلب رضایت آنان شود.
وی داشتن فکر و ایده برای پیشبرد اهداف درآمدزایی را ضروری دانست و گفت: فعالیت هر واحد بر واحد دیگر نیز تاثیرگذار است و شناسایی دغدغه و مطالبات مردمی باید پیش از وقوع پیش‌بینی و رفع شوند و جلب رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع از عوامل مهم در اعتمادسازی و افزایش همکاری و مشارکت مردمی با شهرداری است که زمینه‌های ارائه خدمات برای شهر و شهروندان را به همان نسبت افزایش می‌دهد.
رشتبری در عین حال توجه به رفاه، سلامت جسمی و روحی همکاران را از دیگر عوامل مهم عنوان کرد که در ایجاد انگیزش، افزایش کارآمدی و تقویت روحیه همکاری تاثیر بسزایی دارد و نقش غیر مستقیم اما حیاتی در افزایش زمینه‌های درآمدزایی یک سازمان می‌تواند داشته باشد.
وی همچنین در ادامه از مدیران واحدهای مختلف خواستار پرورش نیروهای کارآمد و متخصص شد و افزود: درآمد پایدار زمینه مغفول در مدیریت‌های ما بوده و به آن توجهی نمی‌شود و این درحالی است که گام بعدی مدیریت شهری در منطقه ۷ تبریز باید احیا و ایجاد زمینه‌های درآمد پایدار باشد و رویکرد سرمایه‌گذاری‌های ما در این زمینه باشد.
در این جلسه همچون دوره‌های گذشته عملکردهای واحدهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و وظایف جدید برای پیشبرد اهداف سازمانی و دستیابی به درآمد مورد توجه برای واحدها تعریف و مصوب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات