اصلاح و ترمیم کفپوش‌ها و جداول پارک چشم‌انداز

اصلاح و ترمیم کفپوش‌ها و جداول پارک چشم‌انداز

به گزارش شهریار، محمد رشتبری در جریان بازدید از این پارک و روند عملیات فنی و عمرانی در راستای بهبود مشکلات و ارتقای تجهیزات آن، گفت: در راستای ساماندهی پارک‌های جنوب غرب تبریز، مشکلات آنها در زمینه‌های مختلف تجهیز وسایل ورزشی و بازی کودکان، نورپردازی و رفع مشکلات زیرساخت‌های روشنایی پارک‌ها در دست اقدام قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: اصلاح و ترمیم کفپوش پارک چشم‌انداز نیز در ادامه عملیات ساماندهی پارک‌ها برای استفاده شهروندان در محیط‌های شهری در حال انجام است که تاکنون ۴۰۰ مترمربع از این پارک ضمن انجام عملیات تخریب، پی‌کنی، زیرسازی و تسطیح، کفپوش شده است.

رشتبری مساحت کل اجرای عملیات کفپوش در این پارک را ۷۰۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: در ادامه این عملیات، جداول فرسوده نیز ترمیم می‌شوند که ۱۰۰ متر طولی از جدول‌های فرسوده که در اثر نشست و فرسودگی تخریب شده‌اند، تعویض شده و ۱۰۰ متر دیگر از این عملیات باقی مانده است.

وی در این بازدید همچنین بر تعویض و اصلاح آبخوری در این پارک تاکید کرد و گفت: شیرهای آب فرسوده که باعث هدررفت آب شده و از سوی دیگر، شهروندان را در استفاده از آبخوری‌ها دچار زحمت می‌کند، ضروریست تعویض شده و آبخوری‌ها به روز شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات