برگزاری دوره‌های آموزش ترافیک برای کودکان در پارک ترافیک مشروطه

برگزاری دوره‌های آموزش ترافیک برای کودکان در پارک ترافیک مشروطه

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق جهت برگزاری منسجم‌ دوره‌های آموزش ترافیک برای دانش آموزان و کودکان گفت: این منطقه با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ و قوانین و مقررات ترافیکی در این قشر آینده‌ساز از طریق هماهنگی با مراکز آموزشی، برنامه‌های آموزشی خود را با جدیت و هدفمندی بیشتری دنبال می‌کند.

وی افزود: پارک آموزش ترافیک مشروطه منطقه ۳ در راستای ضرورت آموزش قوانین ترافیکی به دانش آموزان دبستانی و کودکان به عنوان سفیران ترافیکی و آینده‌سازان ایران اسلامی،  به صورت مداوم اقدام به برگزاری دوره‌های متمرکز آموزش ترافیکی می‌کند که این روند به صورت جدی و مستمر ادامه خواهد داشت.

پورخردمند در خصوص اهمیت ویژه آموزش‌های متمرکز در یادگیری قوانین و نهادینه‌سازی فرهنگ ترافیکی در میان دانش آموزان  و کودکان افزود: پارک آموزش ترافیک که در اصل تجسم واقعیت است، در کنار آموزش، بر بُعد تفریح و سرگرمی نیز تمرکز کرده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی همچون نحوه تردد از خیابان، آشنایی با چراغ‌ها، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، پخش انیمیشن‌های ترافیکی، برگزاری مسابقه و پرسش و پاسخ در خصوص مسائل ترافیکی از جمله برنامه‌هایی است که در این پارک به دانش آموزان و کودکان ارائه می‌شود.

وی گفت: روزانه تقریباً در سه شیفت آموزشی برای ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن از کودکان مدارس مباحث ترافیکی راهنمایی و رانندگی آموزش داده می‌شود.

شهردار منطقه ۳ تبریز در پایان تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی با تعامل و همکاری پلیس راهور و شهرداری منطقه ۳ تبریز برگزار می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات