فعالیت بدون وقفه پل‌های مکانیزه عابرپیاده در سطح تبریز

فعالیت بدون وقفه پل‌های مکانیزه عابرپیاده در سطح تبریز

سامان احمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: بازار تبریز و خیابان‌های پیرامون آن به نوعی  قلب تپنده این شهر بوده و نیازمند احداث زیرساخت‌هایی  همچون پل‌های عابرپیاده و یا زیرگذر برای تردد در عرض خیابان‌های منتهی به بازار و بالعکس است.

وی افزود: پل‌های مکانیزه  بازار، اول خیابان دارایی، پل قاری واقع در سطح منطقه ۸ شهرداری تبریز روزانه حجم وسیعی از عابران پیاده را از این سوی خیابان به آن سو و بالعکس جابجا می‌کنند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: یکی از پل‌های عابر پیاده در تبریز که نقش مهمی در رفت و آمد شهروندان ایفا می‌کند، پل عابر پیاده مکانیزه مقابل کلینیک شیخ الرئیس است که به دلیل رفت و آمد بیماران به مراکز درمانی ایمنی آن بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در این راستا شهرداری منطقه ۲ به منظور تسهیل در تردد شهروندان و بیمارانی که جهت مراجعه به مراکز درمانی شیخ الرئیس و امام رضا (ع) از پل عابرگذر مکانیزه مقابل این مراکز پزشکی استفاده می‌کنند، اقدام به احداث و نگهداشت این پل مکانیزه کرده است.

جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز یادآور شد: پل مکانیزه جواهر مقابل دانشگاه تبریز و مجتمع تجاری جواهر نیز یکی از پل‌های پرتردد شهر است که در حال حاضر به دلیل از کار افتادن موتور آن و هزینه بسیار بالای تعویض، در دست تعمیر بوده و بزودی این پل نیز به سرویس‌دهی می پردازد.

وی عنوان داشت: پل عابرگذر آبرسان واقع در سطح منطقه ۱ شهرداری تبریز نیز یکی از پل‌های عابر پیاده‌ای است که در یکی از پرترددترین نقاط شهر تبریز واقع شده است و به منظور رفاه حال شهروندان به صورت مکانیزه خدمات‌دهی می‌کند.

احمدزاده افزود: آخرین پل مکانیزه تبریز نیز، پروژه مشارکتی شهرداری و بخش خصوص است و در مقابل شهرداری منطقه ۴ تبریز واقع شده است؛ احداث و فعالیت این پل نیز جزو ضروریات و مطالبات شهروندان آن منطقه بوده که در حال حاضر به صورت فعال به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی افزود: هفت پل مکانیزه شهری به صورت مستمر از لحاظ فنی مورد ارزیابی  قرار می‌گیرند و تعمیر و نگهداشت آنها نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

احمدزاده اضافه کرد: پل‌های عابرگذر تبریز در راستای رفاه شهروندان به‌خصوص در مراکز پرتردد شهر احداث شده و مدیریت شهری تبریز بخشی از آنها را مکانیزه کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات