خلاقیت، ابزار اصلی رسیدن به تولید محصولات موثر در توسعه تبریز هوشمند

خلاقیت، ابزار اصلی رسیدن به تولید محصولات موثر در توسعه تبریز هوشمند

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار تبریز با حضور در سازمان فناوری از نزدیک در جریان عملکرد واحدهای مختلف سازمان قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به رسالت اصلی سازمان فناوری، گفت: این سازمان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی، توان ایفای نقش موثری در شهرداری و شهر تبریز دارد که با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق بر نحوه ارائه خدمات، می‌تواند خالق فرصت‌هایی طلایی برای بهبود مدیریت شهری باشد.

تیزپاز خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌های پراهمیت در زمینه هوشمندسازی کلانشهر تبریز، نوآوری است.
قائم مقام شهردار تبریز در ادامه ضمن بررسی تجربه‌های سایر شهرهای هوشمند، یادآور شد: به منظور حرکت به سمت تبریز هوشمند باید در زمینه رفع چالش‌های شناخته شده شهر در رابطه با شهروند و نوع خدمات ارائه شده، با نگاهی عمیق‌تر و نوآورانه‌تر اقدام کرد.

وی به تعامل و هماهنگی میان واحدهای مختلف شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: برای طی مسیر توسعه، ضمن ارتقای سیستم‌های هوشمند خدمات‌رسان، لازم است همه واحدهای شهرداری نیز هماهنگ و در این مسیر گام بردارند.

تیزپاز، اعتمادسازی و شفافیت در انجام وظایف سازمانی را اصل مهم و اساسی در پیشرفت و تعالی اهداف عنوان کرد.
وی، داشتن روابط منسجم درون سازمانی و نهادینه کردن خلاقیت را ابزار اصلی رسیدن به تولید محصولات جدید و موثر در توسعه تبریز هوشمند دانست و افزود: با همکاری ارگان‌های ذیربط سریعاٌ نسبت به تقویت و توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند اقدام شود تا نتیجه آن به صورت عینی و واضح برای شهروندان ملموس شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات