دومين رزمايش مديريت مصرف و مولدهاي اضطراري در توانير برگزار شد

دومين رزمايش مديريت مصرف و مولدهاي اضطراري در توانير برگزار شد

به گزارش پايگاه خبري توانير ، در اين رزمايش كه با حضور مهندس پوربياتي فرمانده حوزه بسيج شركت توانير ،مهندس مومني نماينده معاونت مهندسي سپاه پاسداران ،مهندس خيامي مديركل مديريت بحران و پدافندغيرعامل توانير و ارتباط برخط با فرماندهان پايگاههاي مقاومت بسيج شركتهاي توزيع و معاونان مهندسي و مديران انرژي سپاه استانها برگزار شد، مهندس پوربياتي از برگزاري مرحله نخست اين رزمايش با حضور مهندس محرابيان وزير نيرو و سردار سلامي فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اول تير امسال خبر داد.

فرمانده حوزه بسيج توانير با قدرداني از تعامل و همراهي نزديك فرماندهان بسيج شركتهاي توزيع با معاونان مهندسي و مديران انرژي سپاه استانها در زمينه مديريت مصرف برق ،برپايي جلسات متعدد در خصوص مديريت مصرف با همراهي شركتهاي توزيع و سپاه استانها را با نتايج خوبي همراه دانست و از برگزاري سومين رزمايش مديريت مصرف و مولدهاي اضطراري با حضور مديرعامل شركت توانير و معاونت مهندسي سپاه پاسداران در آينده نزديك خبر داد.
در ادامه نماينده معاونت مهندسي سپاه پاسداران كه به اتفاق هيات همراه در اين رزمايش حضور داشت، با قدرداني از معاونان مهندسي و مديران انرژي سپاه استاني و تلاشگران برقهاي منطقه اي و توزيع برق كشور كه تجربه بزرگ و ارزشمند همياري در عرصه مديريت مصرف برق را رقم زدند، ابراز اميدواري كرد نتايج ارزشمند اين همكاريها ، در عبور بي دغدغه صنعت برق از زمستان پيش رو و اوج بار تابستان آينده راهگشا باشد.
مهندس مومني اقدامات ارزشمند اغلب استانها در رزمايش اخير را در حد انتظار و بعضا بيش از حد انتظار ذكر كرد و با معرفي استانهاي گيلان و آذربايجان غربي به عنوان استانهاي پيشرو در بحث رصد و پايش، يكي از مهمترين انتظارات برپايي اين رزمايش را رصد و پايش هفتگي مصارف برق برشمرد و افزود: رصد روزانه مصارف به كمك كنتورهاي هوشمند امكانپذير است و قطعا انتظار داريم مصارف مربوط به اشتراكهاي عمده و ديماندي كه نقش به سزايي در كاهش مصرف دارند به طور روزانه رصد و مشكل دسترسي يا قرائت مصارف در برخي استانها هرچه سريع تر برطرف شود.
وي كاهش 30 درصدي مصارف برق طي ساعات 11 تا 13 را از اهداف اين مانور برشمرد و اظهار داشت: دلايل منطقي يا غير منطقي افزايش مصرف بين اين ساعات بايد احصاء و در جهت برطرف كردن آن اقدام شود.
مهندس مومني ادامه داد: مديريت مصرف برق جزو اقدامات مفيد و تاثيرگذار براي كشور است و رسالت و پاسداري ما ايجاب مي كند هرجا مشكلي وجود دارد، سپاه بايد در حل آن پيش قدم باشد و اين كار حتما جزو وظايف شرعي و ملي ما محسوب مي شود.
وي افزود: بايد كاهش مصرف برق را به گونه اي قابل اندازه گيري در تمامي رده هاي استاني سپاه پاسداران داشته باشيم و مديران انرژي همين روند را در مديريت مصرف بخش آب پيگيري كنند.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات