طراحی سیمای مناسب شهری در خیابان ایده‌آل توسط سازمان فضای سبز

طراحی سیمای مناسب شهری در خیابان ایده‌آل توسط سازمان فضای سبز

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری ، نقی زارع رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری به طرح خیابان ایده آل از میدان ساعت تا میدان هلال‌احمر در مرکز استان اشاره کرد و گفت: قرار است شهرداری ساری با انجام تمهیداتی فضای بصری آن را به یکی از خیابان‌های نمونه تبدیل سازد.

وی افزود: در این طرح تمام زوائد بصری حذف و منظر شهری در این مسیر مناسب‌سازی می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری به اقدامات این سازمان در این خیابان اشاره کرد و لوله‌گذاری جهت آبیاری مکانیزه درختان و فضای سبز و نصب میله‌های پرچم میدان هلال‌احمر و بلوار طالقانی را ازجمله اقدامات این سازمان در این خیابان برشمرد.

زارع بابیان اینکه بستر کاشت جهت ایجاد فضای سبز در پیاده‌روهای این مسیر آماده‌شده است از نصب اِلمان در خیابان 18 دی و نصب نیمکت و سطل زباله در این خیابان خبر داد.

وی هرس درختان برای زیبایی منظر در خیابان ایده آل را از دیگر اقدامات در این خیابان برشمرد و افزود: کابل‌کشی تیرهای برق و نقاشی دیواری نیز از اقداماتی است که توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز در خیابان ایده آل به اجرا درآمد.

زارع تصریح کرد: اجرای طرح‌های در نظر گرفته‌شده در این خیابان نظام زندگی شهروندان را جهت‌دهی کرده و ظرفیت‌های گردشگری شهر را ارتقا و سلامت و شادابی شهروندان را به همراه خواهد داشت علاوه بر این باعث می‌شود تا شهروندان به حضور بیشتر در این خیابان ترغیب شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات