رزمايش ساماندهي ارتباطي در زمان خاموشي برگزار شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل، در اين جلسه وضعيت آمادگي شركت توزيع برق استان اردبيل براي مواجهه با احتمال خاموشي سراسري مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
رئيس گروه مديريت بحران شركت توانير، با بيان اينكه برگزاري اين نوع رزمايش ها موجب آمادگي بيشتر براي مواجهه با بحران و كاهش زمان بازيابي شبكه خواهد شد افزود: هر چه زمان بازيابي شبكه كاهش يابد اثرات تخريبي آن نيز كم خواهد شد و موجب افزايش تاب آوري مي شود.
وي همچنين از آمادگي مطلوب شركت توزيع برق استان اردبيل و نظم، حضور و استقرار همكاران تشكر نمود .
در اين رزمايش كه با قطع برق شهري و استفاده از ديزل ژنراتور براي ارتباط با توانير انجام شد، رئيس گروه مديريت بحران شركت توانير بر انتخاب و صدور ابلاغيه جهت رابطان بحران در كليه شهرستانها تاكيد نمود .
وي درادامه به ضرورت ايجاد انبار مديريت بحران و تجهيز آن به اقلام ضروري و به روز رساني آن و خريد يك دستگاه برج نوري سيار و تهيه يك پست سيار جهت مواجهه با بحران هاي احتمالي تاكيد نمود.
در ادامه عبدالهيان معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع برق استان گفت : در راستاي اجراي صحيح اين رزمايش و توصيه هاي مربوط به ايجاد آمادگي در زيرساخت هاي شركت جهت تامين برق، در حال حاضر در سطح شركت امكاناتي نظير ديزل اضطراري ، UPS فراهم شده كه در شرايط مختلف مي توان از آن بهره برد.
وي با بيان اينكه حسين قديمي مدير عامل شركت توزيع برق استان به عنوان دبير كارگروه انرژي استان مي باشد افزود :در سطح استان اردبيل هماهنگي خوبي براي مديريت بحران وجود دارد و جلسات منظم و دوماه يكبار تشكيل شده و موارد درخواستي در اين جلسات مطرح و پيگيري مي شود .
معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت اظهار داشت : به طور مثال 20 درصد نانوايي ها در استان مجهز به سوخت دوم شده اند تا در موارد بحران مردم در تامين نياز ضروري خود با مشكل مواجه نشوند .
عبدالهيان عنوان كرد : از88 دستگاه ، ديزل ژنراتور دستگاه هاي اجرايي بازديد ميداني انجام و نسبت به تهيه چك ليست اقدام شده است .
وي ادامه داد : توصيه هاي لازم به دستگاههاي مرتبط ارائه و دستگاههايي كه در اين خصوص همكاري لازم را نداشتند به استانداري معرفي شدند

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات