یکی از شروط شرکت در مناقصات فضای سبز داشتن تجهیزات کافی است

یکی از شروط شرکت در مناقصات فضای سبز داشتن تجهیزات کافی است


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، محمدمهدی مطیعی در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۲۴ مردادماه) برگزار شد، در خصوص لایحه مناقصه اجرای عملیات حفظ، نگهداری و بهبود فضای سبز برخی نواحی و مناطق شهرداری اهواز اظهار کرد: یکی از شروط شرکت در مناقصه، داشتن رضایت‌نامه از منطقه خدمت است.

وی افزود: داشتن تجهیزات کافی و عدم خدمت پیمانکار بیش از سه سال در یک منطقه از دیگر شروط شرکت در مناقصه‌ها بوده است.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز گفت: اشکالی که به سازمان پارک‌ها مترتب است چند پاره شدن این مجموعه است.

مسئولان فضای سبز و نواحی و معاونت‌های خدمات شهری به شرکت‌ها دستورکار را می‌دهند؛ اشکالات این سازمان مشخص شدا اما هنوز رفع نشده، زیرا مشکل درون مجموعه شهرداری است و قلع و قمع درختان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در طول سالیان شاهد چالش قطع و قلع و قمع درختان شهر اهواز و خشکی بخشی از درخت‌ها هستیم و این مساله مربوط به مجموعه شهرداری بوده و به پیمانکاران برنمی‌گردد.

مطیعی با بیان اینکه طرح مطالعات جامع فضای سبز اهواز باید به سرانجام برسد، تصریح کرد: در خصوص قطع درختان صرفا با جریمه کردن، مساله حل نمی‌شود. روزانه قطع درختان رصد می‌شود اما غالبا این موارد در مجموعه تحت امر شهرداری رخ می‌دهد و در صورت اطلاع از قطع درختان، پرونده تشکیل و جریمه در نظر گرفته می‌شود./ایسنا لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات