لکه‌گیری تمام معابر خیابان «مهدیه»/ راه‌اندازی مرکز فوریت‌های ۱۳۷ در منطقه یک

مدیر بازرسی شهرداری کرمان خبر داد: لکه‌گیری تمام معابر خیابان «مهدیه»/ راه‌اندازی مرکز فوریت‌های ۱۳۷ در منطقه یک
مدیر بازرسی شهرداری کرمان، از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های ۱۳۷ در منطقه یک کرمان برای اولین بار به‌صورت پایلوت خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، مرتضی هوش‌هویدا گفت: تک‌تک شهروندان می‌تواند از طریق ارتباط با مرکز فوریت‌های ۱۳۷ منطقه یک، طی تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ یا استفاده از اپلیکیشن ۱۳۷ که بر روی سایت شهرداری قرار دارد، مسایل و خواسته‌های خود را درخصوص مسایل شهری گزارش و ثبت کنند تا ظرف حداکثر ۷۲ ساعت، مورد پیگیری قرار گیرد.

وی تفاوت این مرکز فوریتی با سامانه ۱۳۷ را اختصاص یک اکیپ مخصوص پیگیری تحت نظارت بازرسی شهرداری ذکر کرد و ادامه داد: این طرح فعلاً به‌صورت آزمایشی در منطقه یک شهر کرمان اجرا می‌شود و در صورت ارزیابی مثبت و رضایت‌مندی شهروندان، در سایر مناطق نیز عملیاتی خواهد شد.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان همچنین از لکه‌گیری تمام معابر خیابان «مهدیه» در منطقه یک شهر کرمان خبر داد و گفت: این اقدام تا اول مهرماه به‌طور کامل انجام خواهد شد.

هوش‌هویدا افزود: مردم این محدوده از شهر می‌توانند تقاضاهای خود را برای لکه‌گیری کوچه‌ها و یا بخش‌هایی که مشکل دارد، به مرکز فوریت‌های ۱۳۷ اطلاع دهند.

وی هدف از این اقدامات را رفع مشکلات شهری در اسرع وقت و تامین رفاه حال مردم و جلب رضایت آن‌ها دانست.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان گفت: همزمان با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت رسول اکرم (ص) نیز شبکه مردمی ارزیابی و نظارت، با نام اختصاری «شما» نیز در شهرداری کرمان راه‌اندازی خواهد شد تا با کمک مردم نسبت به رفع مشکلات محله‌ها و مناطق مختلف با اولویتی که ذکر می‌کنند، بکوشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات