بررسی مصوبات قرار خدمت نخست در حوزه معاونت مالی اقتصادی و منابع انسانی شهرداری منطقه ۷

بررسی مصوبات قرار خدمت نخست در حوزه معاونت مالی اقتصادی و منابع انسانی شهرداری منطقه ۷

به گزارش شهریار، در جلسه‌ای مشترک در محل شهرداری منطقه مصوبات نخستین قرار خدمت شهرداری منطقه در حوزه معاونت مالی اقتصادی و منابع انسانی منطقه، اقدامات صورت گرفته در این راستا و مشکلات موجود بررسی شد.
دریافت معوقات عوارض آلایندگی پالایشگاه و پتروشیمی تبریز از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که ولی صداقتی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کلانشهر تبریز، اظهار کرد: این پرونده در دست پیگیری بوده و مجری آن نیز اداره امور مالیات بوده که با پیگیری‌های لازم، معوقات این دو صنعت دریافت خواهد شد.
در ادامه همچنین صداقتی بر لزوم فعالیت شهرداری‌ها در حوزه مشارکت تاکید کرد و گفت: مشارکت، موضوعی حیاتی در شهرداری بوده که با افراد حقیقی و حقوقی برای اجرای پروژه‌ها باید وارد مشارکت شد.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مشارکتی در شهرداری تبریز چند سال است که به صورت راکد مانده است، افزود: تفکر مشارکت بیش از همه باید در شهرداری و میان مدیران به وجود آید و پروژه‌های مشارکتی به صورت برد برد برای شهرداری و سرمایه گذار خواهد بود و به صورت کار تیمی در شهرداری برای پیشبرد اهداف انجام خواهد شد.
اکبر خردمند مدیرکل امور مالی و ذیحساب شهرداری تبریز نیز در این جلسه بر ضرورت تعیین تکلیف صورت جلسه نیروهای تبدیل وضعیت شده فضای سبز و تنظیف تاکید و اظهار کرد: ضروریست نسبت به تعیین تکلیف صورت جلسه نیروهای این دو حوزه که تبدیل وضعیت شده‌اند، اقدام شود تا ضمن شفاف‌سازی وضعیت امور منابع انسانی، کارکردها دچار اختلال نشود.
وی همچنین افزود: سامانه کارگران تنظیف و فضای سبز ایجاد شده که هدف از اجرای این طرح، مشخص شدن نیروهای فعال در این دو حوزه بوده و در عین حال تجهیزات و امکانات لازم برای نیروهای فعال توسط پیمانکاران آماده شود.
خردمند همچنین به افزایش زمینه‌های درآمد پایدار در شهرداری مناطق اشاره کرد و گفت: در این طرح در حوزه نوسازی بدهی‌های معوق شهرداری با دو درصد افزایش رو به رو خواهد شد و بدهی‌های شهرداری نیز ماهانه با افزایش دو درصدی رو به رو خواهد شد.

هادی بدری مدیرکل املاک شهرداری تبریز در ادامه این جلسه ضمن رضایت‌بخش عنوان کردن اقدامات شهرداری منطقه ۷ در جانمایی املاک، بر لزوم ارزیابی پرونده‌های شهرسازی تاکید کرد.
وی همچین شهرداری منطقه ۷ را در انجام اسکن و بایگانی اسناد املاک در میان دیگر مناطق پیشتاز دانست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات