الزام مناطق دهگانه شهرداری تبریز به احداث واحدهای مسکونی

الزام مناطق دهگانه شهرداری تبریز به احداث واحدهای مسکونی

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز ظهر امروز در خصوص دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر اظهار کرد: این دیدار که با شهردار، اعضای شورای شهر و تعدادی از همکاران شهرداری بهشهر برگزار شد در راستای تبادل نظر و هماهنگی در مورد نحوه مدیریت شهری و بهره‌مندی شهرداری بهشهر از تجربیات شهرداری تبریز بود.

وی ادامه داد: بازدید از پروژه‌های سرمایه گذاری شهرداری، پروژه‌های عمرانی و نحوه ارائه خدمات مطلوب شهرداری تبریز از اهم این دیدار بود.

قائم مقام شهردار تبریز افزود: ایجاد قرارگاه مسکن، قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و قرارگاه هوشمندسازی از ابتکارات شهرداری تبریز است.

تیزپاز بیان کرد: در قرارگاه مسکن، کل اراضی قابل بارگذاری که کاربری مناسب داشته و دارای قابلیت تولید انبوه مسکن هستند توسط شهرداری‌های مناطق شناسایی شده و با دستور شهردار در وهله اول، هر منطقه باید ۵۰ واحد مسکونی در قالب مسکن ملی احداث کند.

قائم مقام شهردار تبریز توضیح داد: این اقدام به منظور زمینه سازی برای حضور انبوه سازان و مشارکت مردم در امر ساخت مسکن است.

وی ادامه داد: برای احداث هر واحد مسکونی، ۳۶ کارخانه در ارتباط مستقیم با مسکن فعال می شوند.

تیزپاز با اشاره به اهمیت مسکن در امر اشتغالزایی افزود: هدف اصلی، جذب مشارکت مردمی در تولید مسکن است و این اقدام به عنوان محرک توسعه انجام خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات