قبل از هرگونه تغییر یا تعمیر ساختمانی و تولید خاک و نخاله با سازمان پسماند تماس حاصل فرمایید

قبل از هرگونه تغییر یا تعمیر ساختمانی و تولید خاک و نخاله با سازمان پسماند تماس حاصل فرمایید

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری؛ شهر در راستای تأمین نیازهای شهروندان همه‌روزه شاهد ساخت‌وساز و اجرای پروژه‌های گوناگون عمرانی مانند افزایش پل‌ها، گذرگاه‌ها، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، میدان‌ها و ساختمان‌ها است.

اجرای این پروژه‌ها و ساخت‌وسازها و جایگزینی بافت جدید به‌جای قدیم سبب تولید مقادیر بسیار زیادی خاک و نخاله و ضایعات ساختمانی می‌گردد.

تخلیه این نوع از پسماندها در مجاورت مناطق مسکونی، مسیل‌ها، کانال‌ها و همچنین حواشی جاده‌ها و بزرگراه‌ها خسارت‌های زیست‌محیطی بسیاری به وجود می‌آورد. اهمیت مسائل فوق، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری را بر آن داشت تا با تشکیل واحدی تحت عنوان واحد خاک و نخاله و امور عمرانی در راستای کاهش معضلات فوق اقدام و گامی مهم و مؤثر جهت ساماندهی این‌گونه ضایعات بردارد.

بنابراین همشهریان قبل از هرگونه تغییر یا تعمیر ساختمانی و تولید خاک و نخاله، می‌توانند جهت ارتباط با ستاد خاک و نخاله مستقر در سازمان با شماره 0901 833 4240 و برای ارسال اطلاعات خواسته‌شده در متن پیامک جهت ثبت سفارش و قرار گرفتن در نوبت دریافت مخزن با شماره 0901 833 4241 و همچنین برای تماس مجدد جهت قرار گرفتن در نوبت تخلیه مخزن با شماره 0901 833 4240 تماس حاصل کنند.

حداکثر زمان حضور مخزن، سه روز است، شهروندان در صورت نیاز به استفاده بیش از سه روز و جهت تمدید آن با یکی از شماره‌های اشاره‌شده، تماس حاصل فرمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات