واگذاری احداث و نگهداری ناحیه ی ۲ فضای سبز سازمان عون‌بن‌علی

واگذاری احداث و نگهداری ناحیه ی ۲ فضای سبز سازمان عون‌بن‌علی

توضیح اینکه کلیه مراحل مناقصه اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

برآورد اولیه نگهداری و احداث : ۲۳.۰۶۶.۳۰۵.۵۳۵ ریال

مبلغ سپرده : ۱،۱۵۳،۳۱۵،۲۷۷ ریال

۱- پیشنهاد دهندگان می بایست سپرده شرکت در مناقصه را به صورت ضمانت نامه بانکی یا به صورت فیش بانکی به حساب شماره ۱۰۰۱۸۶۸۵۸۳۳۶۷ نزد بانک شهر به نام سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز واریز نمایند.

۲- مهلت دریافت اسناد مناقصه از ساعت ۸:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز    سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ از سامانه ستاد می باشد.

۳- مهلت بارگذاری اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ تا ساعت ۱۳:۰۰ روز پنجشنبه مورخ  ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ می باشد. سپرده شرکت در مناقصه  بعد از ثبت در سامانه ستاد به صورت حضوری تا ساعت ۱۲:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ به دبیرخانه سازمان  واقع در اتوبان پاسداران-ورودی تله کابین تبریز- سازمان توسعه و عمران عون بن علی تحویل نمایند.

۴- بازگشائی پیشنهادهای واصله ساعت ۱۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ در اتاق جلسه سازمان و در بستر سامانه ستاد خواهد بود. سازمان در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار بوده  که در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد و هزینه چاپ آگهی به عهده برندگان مناقصه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان

بابک دانش پناه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات