بازدید جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از پروژه‌های عمرانی

بازدید جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از پروژه‌های عمرانی

به گزارش شهریار، سامان احمدزاه در بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی اظهار کرد: احداث پروژه شهید فلاحی گره قابل توجهی از ترافیک منطقه را باز خواهد کرد که با توجه به پیشرفت چشمگیر آن در سه ماه اخیر امید می رود با کمک همکاران سازمان عمران شاهد بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک و طبق زمان بندی ارائه شده باشیم .

وی در ادامه روند بررسی وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی از پروژه تقاع غیرهمسطح شهید فروزنده بازدید کرد و پس از بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در ا جرای پروژه به ارائه راهکارهای لازم در راستای رفع نواقص و مشکلات موجود پروژه پرداخت.

احمدزاده همچنین از پروژه تقاطع غیر همسطح رسالت- دیزل آباد بازدید و ضمن تاکید بر تسریع اجرای پروژه تصریح کرد: مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل هرچه سریعتر و بهره برداری مطلوب از طرحهای عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد که از این رو  پروژه ها بدون تعطیلی و وقفه در روز های جمعه نیز با سرعت در حال اجرا هستند.

وی افزود: پروژه روگذر رسالت از پروژه‌های فرامنطقه‌ای شهرداری منطقه ۵ است و مسیر رسالت – دیزل آباد یکی از مسیرهای پر تردد و ترانزیتی است و به واسطه تداخل گره ترافیکی شهری و ترانزیت، حوادث رانندگی در این مسیر اتفاق می افتد که تسریع احداث این پروژه در کاهش مشکلات ترافیکی این محدوده به طرز قابل توجهی موثر خواهد بود.

وی در ادامه بازدید روز تعطیل از پروژه های عمرانی با حضور در محل اجرای پروژه اتوبان ولایت از نزدیک در جریان روند اجرا و اخرین اقدامات این پروژه قرار گرفت و گفت: این پروژه یکی از بزرگترین طرح های عمرانی کلانشهر تبریز است که با طول هفت کیلومتر شامل پنج تقاطع غیر همسطح در راستای حل مشکل ترافیکی شهروندان در شمال‌شرق تبریز در حال اجرا است که تسریع در اجرای آن یکی از تاکیدات شهردار کلاتشهر تبریز است.

سامان احمد زاده هدف از این بازدیدها را تسریع در روند اجرای پروژه هایی دانست که به علت نصب روزشمار در آنها و لزوم تحویل به موقع و کیفیت در اجرا نیاز به بررسی مداوم و ارائه راهکار دارند و اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا ی شهرداری شاهد رونق و افزایش نشاط در حیات شهری شهروندان باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات