برپایی میز خدمت در شعبه‌های بانک مسکن

برپایی میز خدمت در شعبه‌های بانک مسکن

، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با اشاره به اقدامات بانک در هفته دولت، اعلام کرد: با توجه به دیدگاه مدیرعامل بانک مسکن در خصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند، لذا هر شعبه بانک در واقع با اختیار کامل می‌تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات