فردا شناورهای سبک از تردد در خلیج فارس خودداری کنند

فردا شناورهای سبک از تردد در خلیج فارس خودداری کنند

http://www.bananews.ir/مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اعلام اینکه طی امروز و فردا سرعت وزش باد در نوار جنوبی کشور افزایش می یابد گفت: بر این اساس طی این مدت خلیج فارس مواج است و توصیه می شود شناورهای سبک و متوسط از تردد در نیمه شرقی آن خودداری کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی طی امروز و فردا در مناطق شمال شرق، دامنه های رشته کوه البرز، شمال غرب، برخی نقاط جنوب شرق رشد ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط بارش تگرگ رخ می دهد.

به گفته وی، شدت بارش در این مدت در استانهای خراسان شمالی و رضوی است و بروز سیلاب در این مناطق دور از انتظار نیست.

امیدوار با بیان اینکه روز جمعه بارشها به نوار شمالی کشورمحدود می شود اظهار داشت: طی امروز و فردا وزش باد شدید در خلیج فارس پیش بینی می شود و دریای خزر نیز مواج است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در سه روز آینده همچنان در جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار پیش بینی می شود که البته از روز پنج شنبه از غلظت آن کاسته می شود.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف به همراه غبار صبحگاهی است که در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات به همراه رگبار و رعد و برق رخ می دهد.

 

 

 

    نظرات