تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست استان

تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست استان

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر به ایرج حشمتی، از وی به عنوان مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست استان، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش «پارما»، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از ایرج حشمتی به پاس زحمات وی در زمان مسئولیت به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، تقدیر و تشکر کرد.

در لوح تقدیر اهدایی از سوی حجت الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی نژاد دبیر این ستاد ، خطاب به دکتر ایرج حشمتی چنین آمده است:

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا، کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم، نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خداوند، بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

اینجانب بر خود لازم میدانم از زحمات بی شائبه و موثر جنابعالی که در زمان مسئولیتتان به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان داشتید، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت روزافزونتان را از درگاه ایزد منان، مسئلت نمایم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات