شهرداری مشهد رتبه نخست سرمایه‌گذاری مشارکتی کشور را کسب کرد

شهرداری مشهد رتبه نخست سرمایه‌گذاری مشارکتی کشور را کسب کرد

http://www.bananews.ir/سخنگوی شهردار مشهد گفت: با ثبت ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مشارکتی در سال گذشته، شهرداری مشهد رتبه نخست سرمایه‌گذاری مشارکتی را در بین کلانشهرهای کشور کسب کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی حامدمقدم گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین نشست کارگروه مدیران سرمایه‌گذاری کلان‌شهرهای کشور در ارومیه بر اساس تعداد قراردادها و حجم سرمایه‌گذاری‌های مشارکتی، شهرداری مشهد با بیشترین درصد رتبه نخست را کسب کرد.

حامدمقدم تصریح کرد: کسب رتبه نخست سرمایه‌ گذاری‌های مشارکتی برای مشهد در بین کلان‌شهرهای کشور چشم‌انداز آینده را برای ورود به سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر مشخص می‌‌کند.

وی در توضیح برنامه‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی شهرداری مشهد سال جاری گفت: شهرداری مشهد علاوه بر ثبت ۲ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در طی سال گذشته، ۲ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی نیز امسال در حال انعقاد قرارداد دارد که در رتبه‌بندی لحاظ نشده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد برنامه‌ریزی و تدوین شیوه‌نامه نوین سرمایه‌ گذاری و مشارکت سرمایه‌گذاران خصوصی را از اهداف اصلی این نشست عنوان و اظهار کرد: معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد زمینه ورود سرمایه‌گذاران برای افزایش کیفیت خدمات شهری و اقتصادی، کوتاه شدن پروسه جذب سرمایه‌گذار از دیگر اهداف این نشست بود.

وی در ادامه سخنان خود بر کوتاه سازی مراحل سرمایه‌گذاری‌های مشارکتی تاکید کرد و افزود: برای موفقیت در امر جذب سرمایه‌گذار باید پروسه‌های طولانی و بروکراسی‌های اداری کوتاه‌تر شود.

 

    نظرات