به گزارش شهریار، کلیه مراحل مناقصه اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
۱- مهلت خرید اسناد مناقصه از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ تا ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ از سامانه ستاد می باشد.
۲- مهلت بارگذاری اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ می باشد. سپرده شرکت در مناقصه بعد از ثبت در سامانه ستاد به صورت حضوری تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ به امورقرارداد سازمان واقع در پارک تاریخی و فرهنگی ایل گولی، ضلع شرقی استخر تحویل نمایند.
۳- بازگشائی پیشنهادهای واصله روز دوشنبه مورخه ۱۱/۷/۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰ در اتاق جلسه سازمان و در بستر سامانه ستاد خواهد بود. سازمان در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار بوده که در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد و هزینه چاپ آگهی به عهده برندگان مناقصه خواهد بود.
ردیف | عنوان پروژه | برآورد اولیه (ریال) | سپرده شرکت در مناقصه (ریال) |
۱ | خرید دویست و پنجاه هزار عدد پیاز لاله | ۶۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ | ۳/۱۲/۰۰۰/۰۰۰ |
نظرات