خرید ۲۵۰ هزار عدد پیاز لاله

خرید ۲۵۰ هزار عدد پیاز لاله

به گزارش شهریار، کلیه مراحل مناقصه اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

۱- مهلت خرید اسناد مناقصه از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ تا ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ از سامانه ستاد می باشد.

۲- مهلت بارگذاری اسناد و مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ می باشد. سپرده شرکت در مناقصه  بعد از ثبت در سامانه ستاد به صورت حضوری تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ به امورقرارداد سازمان  واقع در پارک تاریخی و فرهنگی ایل گولی، ضلع شرقی استخر تحویل نمایند.

۳- بازگشائی پیشنهادهای واصله روز دوشنبه مورخه ۱۱/۷/۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰ در اتاق جلسه سازمان و در بستر سامانه ستاد خواهد بود. سازمان در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار بوده  که در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد و هزینه چاپ آگهی به عهده برندگان مناقصه خواهد بود.

ردیف

عنوان پروژه

برآورد اولیه (ریال)

سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

۱

خرید دویست و پنجاه هزار عدد پیاز لاله

۶۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰

۳/۱۲/۰۰۰/۰۰۰

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات