انتصاب معاون جديد تحقيقات و منابع انساني توانير/ ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، طي مراسمي با حضور مهندس آرش كردي مديرعامل شركت توانير و جمعي از اعضاي هيات مديره ،معاونان و مديران ارشد توانير ،محمد حسين ملاعليا به عنوان معاون تحقيقات و منابع انساني توانير معرفي و از خدمات ارزشمند مهندس سيدحسين سجادي معاون سابق تحقيقات و منابع انساني اين شركت تقدير شد.

مهندس كردي در اين نشست، توانير را در خط مقدم موضوعات و نقطه كانوني و موتور محرك صنعت برق عنوان كرد و با برشمردن الزامات منابع انساني در توانير و شركتهاي زيرمجموعه ،موضوع منابع انساني صنعت برق را در تلفيق با مباحث تحقيقات و فن آوري اطلاعات ذكر و تاكيد كرد: با توجه به گستردگي بحث تحقيقات و حوزه فن آوري اطلاعات و اصول و ضوابطي كه بر اين دو حوزه در دنيا حاكم است،به نظر مي رسد هريك از اين مباحث به يك معاونت نياز دارد و بايد حضور توانير در اين دو حوزه ، پررنگ ،ويژه و دقيق باشد.
در ادامه اين مراسم معاون جديد تحقيقات و منابع انساني توانير هماهنگي و تلاش تمامي ذي نفعان حوزه صنعت و به ويژه توانير براي عبور از تابستان را از موفقيتهاي دولت سيزدهم عنوان كرد.
محمدحسين ملاعليا تحول در حوزه منابع انساني را نيازمند همياري بدنه صنعت برق و توانير و استفاده از ابزارهاي روز دانست.
وي تحقيقات و فن آوري اطلاعات را دو بازوي مهم فعاليتهاي صنعت برق كشور ذكر كرد كه دستيابي به تحقيقات دانش بنيان و همچنين تحول ديجيتال در حوزه ICT را با كمك تمامي بخشهاي صنعت برق در دستور كار دارد.


گزارش از: قدرت اله عليزاده

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات