مردم هوشیارتر باشند/ اطلاع رسانی‌ها سریع و به‌موقع باشد

مردم هوشیارتر باشند/ اطلاع رسانی‌ها سریع و به‌موقع باشد

    مردم هوشیارتر باشند/ اطلاع رسانی‌ها سریع و به‌موقع باشد

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: مردم هوشیارتر باشد، هم اطلاع رسانی‌ها سریع و به موقع باشد تا هیچ روزنه‌ای برای نفوذ دشمن و موج سواری آن‌ها فراهم نشود.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: دو ماه محرم و صفر را پرشور پشت سر گذاشتیم، مردم مانند گذشته به خوبی این ایام را گرامی داشتند، به خصوص حماسه بزرگ اربعین که پس از دو سال و با فروکش کردن بیماری کرونا بسیار پرشکوه‌تر برگزار شد.

    وی افزود: در اربعین امسال، بیش از ۲۱ میلیون نفر در کربلا حضور یافتند و بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ایرانی نیز در این مراسم با شکوه شرکت کردند. برای این امر افراد زیادی زحمت کشیدند از جمله در حوزه حمل و نقل. به هر ترتیب با وجود زیرساخت‌هایی که دچار محدودیت‌ هستند، همه دست اندرکاران وظایف خود را به خوبی انجام دادند و این فرآیند به خیر و خوبی انجام شد.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توصیه ما این است که نهادهای متولی از همین الان برای سال آینده برنامه‌ریزی داشته باشند. به علت محدودیت‌های حوزه حمل و نقل و با توجه به اینکه عراق در یک محدوده زمانی کوتاه باید میزبان چنین جمعیتی باشد باید تلاش کنیم تا زیرساخت‌ها بهبود پیدا کند.

    وی تصریح کرد: کشوری به اندازه ایران تحت رصد مراکز جاسوسی نیست و این همه رسانه مجازی و غیرمجازی دست به تبلیغات گسترده و سیاه نمایی علیه این کشور می‌زنند و از هر اتفاق کوچکی برای ایجاد آشوب استفاده می‌کنند. در این واقعه نیز چنین مسائلی را شاهد بودیم، اگرچه اتفاق ناگوار و غیرقابل قبول بود.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سرویس‌های جاسوسی ممکن است در دستگیری‌های انبوه برای کنار دستی خود مشکل ایجاد کند که نتیجه آن شاید کشته سازی و ایجاد مشکل برای کشور است.

    وی ادامه داد: در این ماجرا نیروی انتظامی که رفاه و امنیت کشور به دستش است، آسیب دید، هم مورد تعرض حیثیتی قرار گرفت و هم نیروهای خدوم و مردمی پلیس مورد هجمه قرار گرفتند. خانواده‌هایی عزادار شدند و جوان‌های بی اطلاع در دام توطئه‌های دشمن قرار گرفتند.

    نورصالحی خاطرنشان کرد: البته این وقایع کف روی آب است و می‌گذرد اما انتظار مردم این است که برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد که به اتفاقات مشابه رسیدگی و اگر کوتاهی یا تخلفی صورت گرفته برخورد شود. اینها دلیل نمی‌شود که اعتبار و آبروی کشور مورد هجمه قرار گیرد و یکی دو هفته کشور مختل شود.

    وی ادامه داد: ان ‌شاء الله هم مردم هوشیارتر باشد، هم اطلاع رسانی‌ها سریع و به موقع باشد تا هیچ روزنه‌ای برای نفوذ دشمن و موج سواری آن‌ها فراهم نشود.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تشکر از نیروهای خدوم انتظامی در کشور و اصفهان گفت: از همه کسانی که تلاش کردند و می‌کنند که امنیت روز و شب مردم را در سراسر کشور تامین می‌کنند تشکر می‌کنیم، امیدواریم قانون مدافع آن‌ها باشد و در چنین مواقعی کمتر مورد آسیب واقع شوند.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات