کسب نتایج مطلوب در حوزه فضای سبز در گرو همدلی بیشتر عوامل این حوزه است

کسب نتایج مطلوب در حوزه فضای سبز در گرو همدلی بیشتر عوامل این حوزه است

به گزارش شهریار، اکبر امجدی که در مراسم تجلیل از هرس‌کاران نمونه و مدیرعامل شرکت‌های حائز رتبه عالی در ارزیابی‌های اخیر حوزه فضای سبز سخن می‌گفت، با تاکید بر این امر مهم خاطرنشان کرد: بهبود کمی و کیفی فضای سبز تبریز و رسیدن به استانداردهای جهانی سرانه فضای سبز در گرو همکاری و همدلی بیشتر تمامی نیروها به ویژه تعامل کاری بیشتر بین سیستم اداری، نظارتی و شرکت‌های فضای سبز است.

وی، عشق به کار و داشتن حس مسئولیت‌پذیری بیشتر را دو عنصر موفقیت‌ کاری بیان کرد که منجر به افزایش راندمان‌کاری و بهبود کیفی و کمی وضعیت فضای سبز تبریز خواهد شد.

امجدی، همچنین از تلاش سازمان متبوع خود مبنی بر ایجاد محیطی سرشار از نشاط و همدلی و نیز کار و تلاش در حوزه زیباسازی و فضای سبز شهری خبر داد و ابراز امیدواری کرد نتایج مطلوب این فضای کسب و کار و تلاش موجبات رضایتمندی همشهریان عزیز را فراهم آورد.

در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات دو تن از هرس‌کاران نمونه حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ و نیز چهار تن از مدیران‌عامل شرکت‌های فضای سبز تبریز که در مراحل سوم و چهارم ارزیابی عملکرد شرکت‌های حائز رتبه عالی شده بودند، تجلیل بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات